کلید سوالات هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو منتشر شد

کلید سوالات هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو بر روی پایگاه اینترنتی سایت آموزش فناوری نانو قرار گرفت.

آزمون هفتمین مسابقه نانو از ۱۰۰ پرسش چهارگزینه‌ای به ترتیب با موضوعات: مفاهیم پایه و نانوساختارها (۲۰ سوال)، روش‌های ساخت و سنتز نانوساختارها (۲۰ سوال)، روش‌ها و تجهیزات شناسایی و آنالیز (۲۶ سوال)، کاربردهای فناوری‌نانو (۲۹ سوال) و تجاری‌سازی و پتنت (۵ سوال) تشکیل شده بود که داوطلبان در مدت ۱۵۰ دقیقه به آنها پاسخ ‌دادند.
همچنین ۳ سوال تشریحی نیز ویژه متقاضیان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو با هدف ارزیابی توانایی و تخصص داوطلب در انتقال مفاهیم ‏آموزشی طراحی شده بود که مدت پاسخگویی به آنها ۶۰ دقیقه بود.
شایان ذکر است نتایج آزمون، نیمه دوم خردادماه اعلام خواهد شد و داوطلبان از طریق صفحه شخصی خود در سایت ستاد نانو (بخش مسابقه نانو در کارتابل افراد) و یا با مراجعه به نهاد ترویجی محل ثبت‌نام، می‌توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.
گفتنی است هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو، با ۴۶۰۲ داوطلب، در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه، بصورت همزمان در ۴۴ حوزه ‏امتحانی در ۳۱ استان کشور برگزار شد.
علاقمندان می‌توانند فایل دفترچه سوالات هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو به همراه کلید آن را از بخش دانلود سایت آموزش فناوری نانو دریافت نمایند.‏