قراردادی که امکان توزیع نانومحصول یک شرکت نوپا را فراهم کرد

یک شرکت نوپا به نام اینتگریکوت (Integricote) با امضای قراردادی با شرکت آریسفور موفق شده تا نانومحصول خود را در سراسر آمریکا توزیع کند. در واقع با این قرارداد این شرکت می‌تواند از توانمندی شرکت آریسفور به‌عنوان فرصتی برای معرفی محصول خود در آمریکا استفاده کند.

یکی از فیزیکدانان دانشگاه هوستون شرکتی در حوزه فناوری‌ نانو به ثبت رسانده است. او به تازگی اقدام به امضای قراردادی برای توسعه فعالیت‌های خود کرده است.
شرکت اینتگریکوت رنگ، بتونه و آستر برای چوب، بتون و سنگ تولید می‌کند؛ همچنین پوشش‌هایی را نیز در پارک تحقیقات انرژی دانشگاه هوستون تولید می‌کند.
این شرکت اولین محصول خود را به شرکت آریسفور (Arisfor) تحویل داده است. شرکت اینتگریکوت یک نمایندگی فروش در تگزاس دارد که محصولات خود را با نام تجاری CaraPro به فروش می‌رساند.
کوران می‌گوید: «ما در حال معرفی محصولات خود در سراسر آمریکا هستیم. شرکت ما شرکت کوچکی نیست که از دانشگاه منشعب شده باشد، محصول ما تنها یک محصول تولید شده توسط استادی در دانشگاه نیست، محصول ما یک محصول واقعی است.»
این پوشش که در قالب محصول ضدآب در لیست محصولات شرکت آریسفور (Arisfor) قرار گرفته، از طریق بخش فروش و توزیع شرکت آریسفور به بازار عرضه شده‌است. این محصولات در سراسر آمریکا از پنسیلوانیا گرفته تا فلوریدا توزیع شده‌است.
برخلاف محصولات پرکننده پلیمری، این نانومحصول به بتن و سنگ می‌چسبد. با این کار می‌توان این محصولات را به‌عنوان بخشی از سازه‌های بتنی و سنگی مورد استفاده قرار داد تا در برابر آب، اسید و نمک مقاوم شوند.
شرکت آریسفور در حال بازاریابی این محصول است تا از آن در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان استفاده شود. انتگریکوت در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده تا پوشش‌ها و مواد ضدآب تولید کند. این شرکت مسیر توسعه محصولات خود را به‌گونه‌ای تغییر داده تا بتوان از این محصولات در بخش بتن و سنگ نیز استفاده کرد. مسئولان این شرکت روی تجاری‌سازی این فناوری کار کرده‌اند.
تام کمپبل از مدیران اجرایی دفتر ثبت مالکیت‌های فکری در دانشگاه هوستون می‌گوید: «تیم شرکت اینتگریکوت سخت کار کرده‌اند تا بتوانند این فناوری را از آزمایشگاه به بازار ببرند. این قرار همکاری مشترک با آریسفر موجب معرفی و توزیع محصولات این شرکت در سراسر آمریکا خواهد شد.»