آغاز طرح حمایت از تولید فیلم صنعتی محصولات نانو

طرح حمایت از تولید فیلم صنعتی محصولات نانو با هدف معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو توسط مؤسسه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان آغاز شد.

مؤسسه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان (کریدور) در راستای سیاست‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان محصولات نانویی، خدمات گوناگونی را به تمامی شرکت‌های دارای گواهینامه نانومقیاس ارائه می‌کند. یکی از این خدمات طرح تهیه فیلم مستند صنعتی برای معرفی محصولات دارای گواهینامه نانومقیاس است که ثبت‌نام آن از اول تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ شهریورماه (یک ماه قبل از دهمین جشنواره فناوری نانو ایران) ادامه خواهد داشت. این فیلم‌ها با هدف معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو ساخته می‌شوند و علاوه بر اینکه در اختیار شرکت تولیدکننده قرار می‌گیرند، در بخش‌های زیر برای معرفی توانمندی آن شرکت به اشتراک گذاشته می‌شوند:
دی‌وی‌دی‌های چند رسانه‌ای معرفی محصولات و…
زمان پیش‌بینی شده برای این فیلم‌ها ۱۰ دقیقه است. این فیلم می‌تواند در محیط اداری، کارگاه و یا کارخانه محل تولید و یا محل استفاده از محصول تهیه شود و در آن به معرفی توانمندی‌های شرکت، معرفی محصول، مزایای رقابتی، کاربرد و بازار آن پرداخت.
هزینه انجام این طرح برای هر شرکت حدود ۱۲ میلیون ریال است و ۷۵% هزینه آن توسط ستاد نانو پرداخت خواهد شد. مجری انجام این طرح شرکت توسعه فناوری مهرویژن است. شرکت‌های متقاضی می‌توانند با همکاری شرکت مهرویژن و با پرداخت ۳ میلیون ریال، فیلم مستند صنعتی خود را تهیه کنند.
برای اطلاعات بیشتر با شرکت توسعه فناوری مهرویژن به شماره ۶۶۸۷۱۲۵۹ و ۶۶۸۹۱۱۷۴، داخلی ۱۰۱ تماس بگیرید.