برند هاینو در عرصه‌ی منسوجات پیشرفته‌ی تولید ایران متولد شد

شش شرکت فعال در حوزه منسوجات نانو، با تشکیل یک کنسرسیوم تحت برند مشترک هاینو (Highno) همکاری خود را آغاز کردند. این برند، طی مراسمی با حضور اعضای این کنسرسیوم و دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در محل این ستاد معرفی شد.

شرکت‌های نانوپوشاک مهیار، تن سان طب هگمتانه، تولیدی جوراب پاآرا، تولیدی پاپوش، حوله آلاله آذر و توسعه بازار سام، با ثبت یک شرکت مشترک، همکاری خود را در عرصه منسوجات پیشرفته آغاز کردند. این شرکت جدید تحت عنوان «پیشران نساجی آینده»، با سه هدف اصلی توسعه بازار منسوجات نانو، آگاه‌سازی مشتریان با ایجاد برندی معتبر در حوزه نانو و تجمیع سبد محصولات با فناوری پیشرفته تشکیل شده است. این شرکت با سبد متنوعی از محصولات مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته در نظر دارد ضمن کمک به کنترل و اصلاح محصولات تقلبی و بی‌کیفیت به بهبود و ارتقای کیفیت منسوجات نانو، گام جدیدی برای توسعه فناوریهای بومی بردارد. 

مهندس علیرضا باغبانباشی مدیرعامل شرکت «پیشران نساجی آینده» از مذاکره با برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیجیتال برای عرضه محصولات این شرکت خبر داد و افزود توسعه بازارهای داخلی و بین المللی و توسعه محصولات جدید مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

filereader.php?p1=main_7ef605fc8dba5425d
دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در مراسم آغاز به کار این کنسرسیوم، ضمن اشاره به اهمیت توجه صنعت به فناوری‌های نوین، شرکت‌های دانش بنیان را به عنوان یک از اصلی‌ترین ارکان تحقق این مهم معرفی کرد. دکتر سرکار با اشاره به سرعت بالای توسعه فناوری در دنیای صنعتی امروز، افزایش قابلیت جذب فناوری در صنعت و توجه به فناوری‌های نوین را مهم‌ترین راه حفظ و ارتقاء رقابت‌پذیری صنعتی دانست. وی همچنین با تأکید بر اهمیت ساخت برندهای معتبر ایرانی برای ورود به بازارهای جهانی افزود رشد فرصت‌های توسعه بازارهای صادراتی در گرو حفظ کیفیت و ارتقاء مستمر برند است.