۶۵ طرح به مرحله دوم هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو راه یافتند

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو با حضور بیش ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان، ۲۸ تا ۳۰ تیرماه، به میزبانی اردوگاه استانی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد. در این مراسم علاوه بر معرفی طرح‌های راه یافته به مرحله دوم جشنواره، از ده آزمایشگاه برتر توانا در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و همچنین برندگان مسابقه توانمند تقدیر شد.

پس از ارزیابی ۲۰۵ طرح‌ ارسال شده به دبیرخانه هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو، ۱۰۳ طرح به مرحله نخست جشنواره راه پیدا کردند و از بین آنها ۲۰ طرحی که حائز امتیاز بیشتری بودند، به صورت شفاهی ارائه و سایر طرح‌ها نیز در قالب ارایه پوستر در جشنواره حاضر شدند. پس از ارزیابی این ۱۰۳ طرح در روزهای برگزاری جشنواره، ۶۵ طرح در مراسم اختتامیه به عنوان منتخبین مرحله اول معرفی شدند.

برای آشنایی با ۶۵ طرح‌ برتر هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو اینجا کلیک کنید.

گفتنی است مرحله دوم این جشنواره هم‌زمان با دهمین نمایشگاه فناوری نانو در مهرماه سال جاری در محل غرفه باشگاه نانو برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

برترین‌های مسابقه توانمند نیز در این مراسم معرفی و از آنها تقدیر شد. بر این اساس رتبه‌های اول تا سوم این مسابقه در بخش نانوالیاف از شهرهای بوشهر، ساری، بابلسر و رتبه‌های چهارم و پنجم از یزد و رتبه‌های اول و دوم بخش سطوح آبگریز از شهرهای تبریز و سنندج، رتبه سوم از شهرهای فسا، تهران و بوشهر و رتبه چهارم از ساری هستند.

برای دریافت لیست طرح‌های برتر مسابقه توانمند اینجا کلیک کنید.

باشگاه دانش‌آموزی نانو همچنین عملکرد آزمایشگاه‌های آموزشی توانا در سال ۱۳۹۴ را بر اساس پارامترهای مطرح شده در آیین‌نامه ارزیابی، بررسی و ده مرکز برتر در این مراسم معرفی شدند.

بر این اساس پژوهش‌سرای رازی شیراز، پژوهش‌سرای امام جعفر صادق نور، پژوهش‌سرای اشراق درود، مجتمع آموزشی تیزهوشان سنندج، پژوهش‌سرای استاد بابا صفری اردبیل، پژوهش‌سرای استاد طاهر شهرضا، پژوهش‌سرای ابن سینا تهران، پژوهش‌سرای امام خمینی قروه، پژوهش‌سرای آذربایجان تبریز و پژوهش‌سرای دکتر امیرعلم غضنفریان زنجان رتبه اول تا دهم را بین ۴۷ مرکز عضو شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی توانا کسب کردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو، مسابقه توانمند و نحوه ارزیابی آزمایشگاه‌های آموزشی توانا به پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی نانو مراجعه نمایید.