جایزه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به افراد فعال سایت آموزش نانو

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال جایزه به پنج نفر از افرادی که بهترین عملکرد را در مرداد ماه ۹۶ در سایت آموزش فناوری نانو (edu.nano.ir) داشته باشند اعطا می کند.

ین اعتبار به صورت تخفیف ۱۰۰%  خواهد بود و افراد برتر، با ارائه کارت ملی به آزمایشگاه عضو شبکه، می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند. این اعتبار قابل انتقال به دیگران نیست.

 شرایط محاسبه امتیاز کاربران در مرداد ماه، به منظور دریافت هدیه اعتبار خدمات از شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بدین شرح است:
۱- کاربران باید در آزمون حداقل ۳۰ مقاله منحصر به فرد (یکتا) شرکت نمایند.
۲- مجموع امتیاز کسب شده از آزمون سطح سخت این مقالات ملاک ارزیابی کاربران خواهد بود.

۳-  اولین درصد اکتسابی کاربر از هر مقاله در نظر گرفته شده  و نمرات کسب شده در تکرار آزمون‌ها لحاظ نخواهد شد.
۴- بازه زمانی مورد محاسبه از  ۱ تا ۳۱ مرداد ماه ۹۶ است.

۵ نفر برتر مرداد ماه ۹۶ که موفق به کسب بیشترین امتیاز بر اساس شرایط ذکر شده شوند، از هدیه اعتبار خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به شرح زیر بهره‌مند می‌گردند:

۱- نفر اول: ۱۵ میلیون ریال
۲- نفر دوم: ۱۰ میلیون ریال
۳- نفر سوم: ۵ میلیون ریال
۴- نفر چهارم: ‌۳ میلیون ریال
۵- نفر پنجم: ‌۲ میلیون ریال
معیار انتخاب و امتیاز برترین‌های ماه، صرفا کسب امتیاز از آزمون مقالات سایت آموزش با توجه به شرایط ذکر شده است.
برای مطالعه و آشنایی با نحوه شرکت در آزمون مقالات، به راهنمای آزمون مقالات مراجعه کنید.

شایان ذکر است، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران با هدف هم‌افزایی توانمندی‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و راهبردی، از ابتدای تیرماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده است. دامنه پوشش این شبکه بیش از ۴۰۰ آزمایشگاه خدماتی با بیش از ۸۰۰۰ تجهیز است که علاوه‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد.
یکی از امکانات این شبکه، اعطای اعتبار خدمات آزمایشگاهی به افراد مختلف در طرح‌های متنوع تخفیف‌دار در قالب باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی است. با استفاده از این اعتبارات، دانشجویان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی، اعضای بنیاد نخبگان و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به همه مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در سراسر کشور مراجعه نموده و با استفاده از اعتبار خود، خدمات آزمایشگاهی مورد نظر را دریافت کنند.
فهرست تجهیزات (http:/labsnet.ir/instrument) و آزمایشگاه‌های (http:/labsnet.ir/labs) عضو شبکه آزمایشگاهی در سایت شبکه به نشانی Labsnet.ir قابل مشاهده است.

 طرح تخفیفات این شبکه در تابستان ۱۳۹۶ نیز سایت شبکه ( labsnet.ir/page/4138) اطلاع رسانی شده است.