تمدید مهلت ثبت‌نام در پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو

مهلت ثبت‌نام در پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو که پیش از این ۷ مردادماه بود، تا روز ۱۹ مردادماه ۹۶ تمدید شد.

مجمع اقتصاد فناوری نانو، گردهمایی سالانه‌ای است که در آن فعالان حوزه فناوری نانو در کنار یکدیگر به مدت دو روز به بحث و تبادل نظر پیرامون مدیریت و کسب‌وکار این فناوری می‌پردازند. پنجمین دوره این رویداد که در روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، محوریتی دوگانه خواهد داشت. روز اول این مجمع به موضوع کارآفرینی فناورانه می‌پردازد و روز دوم آن، موضوع توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان محوریت نشست‌ها خواهد بود.
مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط برگزارکنندگان این رویداد، پایان روز هفتم مردادماه، آخرین فرصت ثبت‌نام به هنگام در این رویداد بود و از امروز، تا پایان هفته آتی دوره ثبت نام دیرهنگام تعریف شده است. بر این اساس اگرچه روز ۱۹ مرداد به‌عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام دیرهنگام در پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو اعلام شده است، اما با توجه به استقبال زیاد علاقمندان از این دوره مجمع، انتظار می‌رود پیش از تاریخ مذکور ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شود و لذا سامانه ثبت‌نام بسته شود. در نتیجه به کلیه علاقمندان به حضور در پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو که هنوز در این رویداد ثبت‌نام نکرده‌اند توصیه می‌شود ظرف چند روز آتی فرآیند ثبت‌نام خود را در پایگاه اینترنتی مجمع تکمیل نمایند. 
جهت اطلاع از برنامه نشست‌های مختلف پنجمین مجمع اقتصاد نانو و کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید به پایگاه اینترنتی مجمع و یا کانال تلگرام مراجعه کنید.