هفتمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش برگزار می‌شود

دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) با همکاری انجمن علمی رنگ ایران هفتمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش (ICCC 2017) را به منظور توسعه دانش در راستای استفاده توام دانشگاه و صنعت در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۶ برگزار می‌نماید.

گسترش روزافزون علوم و تکنولوژی رنگ و پوشش و کاربرد آن در صنایع پایه‌ای کشور، لزوم ایجاد بستری مناسب جهت ارائه دستاوردهای جدید را مطالبه می‌نماید. در نتیجه، تعامل بین فعالان و دست‌اندرکاران مربوطه در بخش‌های دانشگاهی، علمی، تحقیقاتی و صنعتی با هدف ارتقای صنعت کشور به سطح مطلوب جهانی ضروری است.
این کنگره فرصت مناسبی برای دانشگاهیان، محققان، دانش‌پژوهان، صاحبان کسب‌وکار و دانشجویان به‌منظور ترویج، تبادل و انتشار تجارب و دانش خود در زمینه‌های نظری و عملی در موضوعات جالب توجه و به‌روز حوزه رنگ و پوشش است.
محورهای هفتمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش عبارتند از:
پوشش‌های سطح
مواد رنگزا
فناوری رنگرزی
فیزیک رنگ
غشاهای پلیمری
نانومواد و نانوفناوری
و جنبه‌های زیست محیطی صنایع مرتبط 
برگزاری نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این کنگره بین‌المللی است.  
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی هفتمین کنگره بین‌ المللی رنگ و پوشش (ICCC 2017) مراجعه کنند.
گفتنی است هفتمین کنگره بین‌‌المللی رنگ و پوشش در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۶ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران) برگزار می‌شود.