برون‌سپاری فرآیند تولید و فروش نانومواد در آمریکا

یک شرکت استرالیایی که در بخش تولید نانومواد فعالیت می‌کند، قراردادی برای توزیع نانومحصولات خود در آمریکا منعقد کرده است. البته این شرکت پیش از این، اقدام به برون‌سپاری فرآیند تولید خود در آمریکا کرده است. در واقع هم تولید و هم فروش را در آمریکا برون‌سپاری کرده است.

شرکت ادونسد نانوتکنولوژیز (Advanced Nano Technologies) قرارداد همکاری سه ساله‌ای برای فروش و توزیع نانومحصولات خود در آمریکا و مکزیک امضاء کرد. این شرکت در بخش تولید و توسعه نانومواد مورد استفاده در بخش سلامت و آرایشی بهداشتی فعالیت دارد.
این شرکت استرالیایی محصولات خود را در استرالیا تولید و عرضه می‌کند، اما با این قرارداد جدید قصد دارد دایره فروش خود را افزایش دهد. پیش از این، ادونسد نانو برنامه‌ای نیز برای افزایش تولید خود داشته است تا بتوانند براساس نیاز بازار، حجم تولید خود را افزایش دهند.
از محصولات این شرکت می‌توان به ZincClear اشاره کرد که اکسید روی شفاف بوده و برای جذب طیف فرابنفش خورشید مناسب است. همچنین Alusion که یک پیگمنت اکسید آلومینیومی است و در بخش آرایشی کاربرد دارد. این قرارداد جدید می‌تواند فروش ZincClear را در آمریکا طی سه سال آینده افزایش دهد.
مسئولان این شرکت انتظار دارند تا فروش آن‌ها حداقل ۵۵ درصد در آمریکا و مکزیک در سال ۲۰۱۸ نسبت به ۲۰۱۷ افزایش یابد و همچنین در سال‌های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند.
در ماه ژانویه سال جاری شرکت ادونسد نانو قرارداد همکاری با یک تولیدکننده در آمریکا منعقد کرد تا بتواند محصولات خود را تولید کند. در واقع با این قرارداد شرکت ادونسد نانو فرآیند تولید خود را برون‌سپاری می‌کند. این موضوع موجب می‌شود تا محدودیت ظرفیت تولید آن که قبلاً در شهر پرث استرالیا وجود داشت، رفع شود.