عرضه محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری نانو در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها ، چای ، قهوه و صنایع وابسته

امروزه به‌کارگیری فناوری نانو در صنایع مختلف در دنیا منجر به تولید محصولات جدید با کارایی بهتر، راندمان بیشتر در تولید و آسیب کمتر به محیط‌زیست شده است. در ایران نیز همگام با سایر کشورها و با توجه به ورود و سرمایه گزاری به‌موقع درزمینه فناوری نانو، خوشبختانه کشور در جایگاه مطلوبی ازنظر تولید علم و تجاری‌سازی فناوری قرار دارد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها ، چای ، قهوه و صنایع وابسته به عنوان یکی از نمایشگاه تخصصی در حوزه صنایع غذایی می تواند مکان مناسبی برای ارتباط بخش علمی و صنعت درراستای ارتقاء هرچه بیشتر کیفیت محصولات تولیدی باشد. این نمایشگاه با حضور حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. بخشی از فناوری های عرضه شده در این نمایشگاه در غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو عبارتند از:
– فناوری های مرتبط با تصفیه پساب کارخانه های صنعتی
– بسته بندی های نوین( زیست تخریب پذیر- آنتی باکتریال)
– سامانه تولید کنسانتره پروتئین از آب پنیر
– سامانه پاستوریزاسیون غیر حرارتی
همچنین در کنار معرفی این محصولات، دیگر برنامه های حمایتی و صنعتی ستاد نانو توسط کارشناسان، به اطلاع فعالان و صنعتگران خواهد رسید.
لازم به ذکر است که غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، در سالن ۶ غرفه ۶۲۳ واقع شده است.