فراخوان جذب فعالان صنعت برای همکاری در شبکه تبادل فناوری نانو

«شبکه تبادل فناوری نانو» به منظور تسریع روند انتقال دستاوردهای پژوهشی و همچنین فناوری‌های توسعه‌یافته توسط فناوران و شرکت‌های فناوری‌محور به صنعت، در نظر دارد از طریق فراخوان، اقدام به جذب فعالانِ صنعت در این حوزه نماید.

شایان ذکر است افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت پس از بررسی و طی مراحل پذیرش، با گذراندن دوره‌های توانمندسازی در قالبِ «کارگزاران تبادل فناوری» به رسوخ فناوری نانو در صنایع مختلف می‌پردازند. صنایع هدف این کارگزاران شامل حوزه‌های نفت و پتروشیمی، صنایع فلزی و معدنی، انرژی، صنعت خودرو، صنعت ساخت‌وساز، صنایع آب، پساب و محیط زیست، کامپوزیت، پلیمر- رنگ و رزین، کشاورزی، نساجی، دارو، بهداشت و سلامت خواهد بود.
شبکه تبادل فناوری نانو نهادی برای توسعه همکاری‌های فناورانه با محوریت کارگزاران است. این شبکه طی سه سال فعالیت خود با حمایت از ایجاد، توسعه و توانمندسازی کارگزاران تبادل فناوری، نرخ موفقیت پروژه‌های همکاری فناوران با شرکت‌های صنعتی را ارتقا داده است.
همچنین «کارگزاران تبادل فناوری» در کلیه فعالیت‌های خود از حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برخوردار خواهند بود.
واجدین شرایط می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری، رزومه خود را به آدرس الکترونیکی info@samartalent.com و یا شناسه تلگرام @SamarTalent ارسال نمایند.