برگزاری سومین جلسه هم‌اندیشی برترین کاربران سایت آموزش فناوری نانو

سومین جلسه هم‌اندیشی ویژه برترین‌های سایت آموزش، روز پنجشنبه مورخ ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ الی ۱ در محل ستاد توسعه فناوری نانو برگزار شد. در این هم‌اندیشی از برترین کاربران سایت آموزش تقدیر به عمل آمد.

سایت آموزش فناوری نانو در راستای ایجاد تعامل سازنده و مستقیم با برترین کاربران خود، دریافت ایده‌ها، انتقادات، نظرات و پیشنهادات اقدام به برگزاری سومین جلسه هم‌اندیشی در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۶ کرد. معرفی شبکه برترین‌های سایت آموزش، ارائه سیستم جدید آموزش غیرحضوری و تقدیر از برگزیدگان سایت آموزش از سایر برنامه‌های این هم‌اندیشی بود.
 برترین کاربران سال ۱۳۹۵ (برترین‌های سال، ماه، آزمون‌های آزمایشی جامع‌، کاربران برتر مشارکتی) و نهادهای ترویجی برتر، در این هم‌اندیشی حضور داشتند. محوریت اصلی این جلسه به شرح زیر بود:
معرفی شبکه برترین‌های سایت آموزش
در شبکه برترین‌های سایت آموزش، برگزیدگان ادوار مختلف سایت آموزش با یکدیگر و همچنین با کارشناسان سایت آموزش در راستای اعتلای هرچه بیشتر سایت در تعامل و ارتباط مداوم خواهند بود. در جلسه هم‌اندیشی، بخش‌های مختلف آیین‌نامه شبکه برترین‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته شد.
معرفی سیستم جدید آموزش غیرحضوری
 برنامه اجرایی سایت آموزش در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری در بخش دیگر هم‌اندیشی به بحث و بررسی گذاشته شد. در این راستا، عناوین مربوط به دوره‌های آتی همراه با آرشیو دوره‌های گذشته در اختیار مدعوین جلسه قرار داد شد و از کاربران خواسته شد تا دیدگاه و نظرات خود را پیرامون این موضوعات به اشتراک بگذارند.
مسابقه هم‌فکری و ایده‌پردازی در زمینه سیستم آموزش غیرحضوری
برای ارزیابی و بازخوردگیری از سیستم جدید برگزاری دوره‌های غیرحضوری، مسابقه هم‌فکری و ایده‌پردازی در جلسه هم‌اندیشی برگزار شد. شرکت‌کنندگان در قالب گروه‌های ۴ نفره به ایده‌پردازی و ثبت ایده‌های خود پرداختند. نماینده هر گروه ایده‌های مطرح‌شده را در قالب ۱۰ دقیقه برای سایر گروه‌ها ارائه کرد و مدعوین، سوالات و پیشنهادات خود را در خصوص ایده‌های هر گروه مطرح کردند و در فرصتی حدودا ۵ دقیقه‌ای ایده‌ها مورد بحث‌ و بررسی قرار گرفت. عملکرد هر گروه توسط سایر مدعوین و تیم مدیریت سایت آموزش ارزیابی شد و به تیم برتر جایزه نقدی تعلق گرفت. ایده‌های مطرح‌شده بیشتر حول برگزاری دوره‌های تلفیقی حضوری و غیرحضوری با رویکرد صنعتی، دوره‌های کوتاه‌مدت با رویکرد علمی-عمومی و دوره‌های بلندمدت با رویکرد علمی-تخصصی بود.
تقدیر از برگزیدگان سایت آموزش
در جریان اختتامیه هم‌اندیشی به کاربران برگزیده سایت آموزش (براساس امتیاز اخذ شده) جایزه نقدی، اعتبار شبکه آزمایشگاهی و تقدیرنامه‌ از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اهدا شد.