راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش نانومواد

شرکت کوانتوم متریالز اقدام به راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی کرده تا با استفاده از آن نانومواد خود را به فروش برساند. این فروشگاه ضریب نفوذ محصولات این شرکت را در سراسر جهان افزایش می‌دهد.

شرکت کوانتوم متریالز (Quantum Materials) یکی از تولیدکنندگان پیشرو نقاط کوانتومی عاری از کادمیم در آمریکاست. این شرکت اعلام کرد که فروشگاه جدیدی برای فروش محصولات (نانومواد) خود راه‌اندازی کرده است.
کوانتوم متریالز تجربه‌های ارزنده‌ای در تولید انبوه با قیمت پایین دارد، به طوری که موفق شده نقاط کوانتومی با کیفیت بالا و یکنواخت و دیگر نانومواد را تولید کند. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان نقاط کوانتومی چهارپایه، میله‌های کوانتومی و ذرات پلاسمونیک اشاره کرد که براساس نیاز مشتریان، نانوذرات ویژه منطبق بر نیاز بازار تولید می‌کند.
کوانتوم متریالز در میان شرکت‌های تولید کننده نقاط کوانتومی عاری از کادمیم کاملاً شناخته شده‌است، اما فناوری پتنت شده این شرکت، کوانتوم متریالز را از دیگر رقبای خود در بازار متمایز کرده است. از ابتدای شروع به کار، کوانتوم متریالز کنترل زیادی روی محصولات داشته و نقاط کوانتومی این شرکت با دقت بالایی تولید می‌شد. کوانتوم متریالز دارای خط تولید کاملاً خودکار بوده که قابلیت تولید نقاط کوانتومی یکنواخت و دیگر نانومواد نظیر ذرات پلاسمونیک و نانوذرات مغناطیسی را داراست.
استفان اسکویریز، مدیرعامل شرکت کوانتوم متریالز، می‌گوید: «فروش محصولات با استفاده از فروشگاه مجازی به ما کمک می‌کند تا به مشتریان بیشتری در صنعت و دانشگاه دسترسی داشته باشیم. همچنین اگر محصولات ما تأمین‌کننده نیاز مشتریان نباشد، می‌توانیم با گرفتن نیاز آن‌ها، محصولاتی با مشخصات مورد نظر محققان تولید کنیم. فرآیند مورد استفاده ما به‌گونه‌ای است که به سرعت می‌توانیم ویژگی‌های محصول را تغییر دهیم که این قابلیت بسیار جالب توجه است.»
توشی آندو از مدیران بخش توسعه کسب و کار کوانتوم متریالز می‌گوید: «ما از راه‌اندازی این فروشگاه آنلاین بسیار خوشحالیم. حتی برخی از مشتریان فعلی ما نیز از وجود طیف وسیعی از محصولات کوانتوم متریالز بی‌اطلاع هستند. با معرفی این فروشگاه آنلاین، آن‌ها می‌توانند به سادگی به این محصولات دسترسی پیدا کنند. هر چند در حال حاضر ما طیف وسیعی از محصولات را عرضه می‌کنیم، اما همچنان به توسعه محصولات جدید ادامه می‌دهیم.»