دورهمی‌های نانومچ، فرصتی برای انتقال تجربه در حوزه‌ کسب و کار

دورهمی نانومچ همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری نانو در غرفه نانومچ میزبان علاقه مندان خواهد بود. در این برنامه ۱۰ گپ و گفت با محور های مختلف تجاری‌سازی و کسب و کار گنجانده شده است.

یکی از بارزترین شاخصه‌های ایران، پتانسیل انسانی بسیار قوی و دستاوردهای باکیفیت است. بسیاری از دستاوردهای پژوهشگران و فناوران در داخل کشور به دلیل عدم بهره‌مندی از زیرساخت حمایتی لازم برای تجاری شدن و آشنا نبودن آنها با فرآیند توسعه فناوری و محصول امکان ورود به صنعت را نمی‌یابند. برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو (Nano Match) یک برنامه دائمی با رویکرد حمایت از طرح‌های به‌ نمونه اولیه رسیده در حوزه فناوری نانو است. فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی بعنوان طرف عرضه و شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و مستقل بعنوان طرف تقاضا از جمله مخاطبان این برنامه هستند.
در راستای آگاهی بخشی و انتقال تجربیات به افراد علاقه مند و صاحبان ایده و طرح، غرفه ی نانومچ در نمایشگاه فناوری نانو ۹۶ میزبان برنامه‌ای با نام دورهمی خواهد بود. در این برنامه که در چهار نوبت و از روزهای ۱۴ لغایت ۱۷ مهرماه برگزار می شود، ۱۰ گفتمان با محورهای مختلفی از جمله «تجارب موفق و ناموفق شرکت های نانویی»، «حقوق فناوری در تجاری سازی»، «جذب سرمایه‌گذار»، «چرایی ثبت پتنت»، «نحوه مذاکره»، «شناخت بازار»، «تیم‌سازی» و «تجارب بین المللی انتقال فناوری» گنجانده شده است. همچنین در دورهمی امسال علاوه بر موضوعات مطرح شده برنامه ارائه به سرمایه‌گذار برای طرح نانوآفت‌کش زیست‌تخریب‌پذیر از طرح‌های پذیرفته شده در نانومچ نیز برگزار خواهد شد.
این جلسات گپ و گفت فرصتی مغتنم برای شبکه‌سازی در زمینه‌های مختلف کسب و کار است. حضور تعدادی از علاقه‌مندان به کسب و کار در کنار باتجربه‌های این حوزه می‌تواند بستر مناسبی برای شکل‌دهی به کسب و کارهای نوپای آتی باشد. حضور همه علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

برنامه‌ی زمانبندی دورهمی نانومچ در جدول ذیل آمده است:

filereader.php?p1=main_b0baee9d279d34fa1