دهمین نمایشگاه فناوری نانو در فضای مجازی

امروزه با استفاده از رسانه‌های جدید در دنیا می‌توان صدها همایش، سمینار، وبینار، جشنواره و …. را به صورت مجازی پیگیری و مشاهده کرد که به دلیل سادگی، ارزان بودن و صرفه‌جویی در وقت می‌تواند طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نماید. در همین راستا، ستاد فناوری نانو در تلاش است همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه فناوری نانو، دسترسی آسان دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، علاقمندان و خبرنگاران تمام کشور به اطلاعات این رویداد ملی را فراهم سازد.

با توجه به رویدادهای متعدد دهمین نمایشگاه فناوری نانو، ستاد نانو در تلاش است در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار و تصاویر این رویداد ملی را از راه‌های ارتباطی مختلف به‌دست علاقه‌مندان رساند. این راه‌ها شامل: 

 است که در تمام لحظات در حال ارسال ویدئوها و تصاویر منتخب می‌باشند.
سایت رسمی نمایشگاه فناوری نانو نیز برای اطلاع از جزئیات بیشتر در دسترس می‌باشد. دنبال‌کنندگان می‌توانند رویدادهای جاری نمایشگاه را به صورت لحظه به لحظه در صفحه ویژه این رویداد در قالب عکس و فیلم مشاهده نمایند. گفتنی است روزانه حداقل یک رویداد نیز به صورت زنده از طریق همین صفحه، به نمایش درخواهد آمد. همچنین مسابقه تصویر پربازدید تلگرامی تا پایان نمایشگاه برقرار است و به برندگان آن، جوایزی از محصولات نانویی ساخت ایران تعلق می‌گیرد.
گفتنی است، در سال گذشته و همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه فناوری نانو، بیش از ۴۰۰ خبر لحظه‌ به لحظه‌ با بیش از ۵۷۰۰۰ بازدید، به‌همراه ۵۶ خبر روی سایت ستاد نانو منتشر شد.