نانو فناوران خاور با نانوفیلترهای کارتریجی به نمایشگاه نانو آمد

شرکت دانش‌بنیان نانو فناوران خاور از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را حول موضوع فیلترهای صنعتی با فناوری نانو در ایران آغاز نموده و هم‌اکنون در کارخانه‌ای به وسعت حدود ۳۰۰۰ متر در شهرک صنعتی ایوانکی مشغول به فعالیت است. این شرکت دارای پروانه‌ی بهره‌برداری تولید ۳۰۰٫۰۰۰ عدد در سال فیلتر نانو و همین میزان فیلتر غیر نانویی و خدمات پوشش نانوالیاف از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

سید امیر حسین تقوی مدیر عامل شرکت نانو فناوران خاور، با اشاره به حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله صنایع رنگ ۹۶ همچنین دهمین نمایشگاه نانو از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ ابراز امیدواری کرد شرکت در چنین رویدادهایی منجر به معرفی هرچه بهتر فناوری نانو به صنایع هدف فیلترهای مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، رنگ و غیره خواهد بود. ایشان در ادامه گفت: «علاوه بر فیلترهای مورد استفاده در تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی، رعایت ایمنی کارگران و صنعتگران نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد. از همین رو این شرکت در نمایشگاه نانو از ماسک صنعتی ساخت این شرکت با برند nkf عرضه کرد.»
همچنین فیلترهای ساخت این شرکت دارای تاییدیه‌ی نانومقیاس از ستاد فناوری نانو و گواهی‌نامه‌های استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) و سیستم رضایت مندی مشتریان (ISO 10004:2012) از شرکت QEC Certification انگلستان است.
شرکت نانوفناوران خاور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در غرفه‌ی ۳۴ طبقه‌ی اول سالن خلیج فارس پذیرای صنعت‌گران داخلی و بین‌المللی خواهد بود.