محصولات گیاهی شوینده و پاک کننده با فناوری نانو

شرکت کیمیا شیمی سهند تولیدکننده‌ی انواع محصولات آرایشی بهداشتی، شوینده‌ها و پاک کننده‌ها و فرآورده‌های صنعتی است که هم‌اکنون پاک‌کننده‌های ‌ LCD و LED را نیز به سبد محصولات خود افزوده است.

شرکت کیمیا شیمی سهند که ابتدا به عنوان هسته‌ی تحقیقاتی شروع به فعالیت علمی نمود؛ از سال ۱۳۸۸ با هدف ساخت و تولید قطعات مورد استفاده در صنایع دفاعی و خودرو فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین این شرکت توانسته است گواهی دانش‌بنیان از طرف معاونت فناوری ریاست جمهوری، گواهی‌نامه‌ی ایزو ۹۰۰۱ و آنتی باکتریال از انستیتوپاستور را دریافت کند.
مهرتاش هدایتی منش، مدیر عامل شرکت کیمیا شیمی سهند گفت: «از میان محصولات متعدد بهداشتی این شرکت، دو محصول پاک کننده‌ی شیشه، صفحات نمایش LCD و LED، بدنه‌ی خودرو، موتور اتومبیل همچنین پاک‌کننده‌ی سطوح استیل و آنتی باکتریال برای تبلت و موبایل دارای گواهینامه‌ی نانومقیاس از ستاد فناوری نانو هستند.»
یاری، مدیر فروش شرکت کیمیا شیمی سهند با اعلام خبر عرضه‌ی محصولات این شرکت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، رفاه، اتکا و غیره گفت: «ویژگی جالب‌توجه محصولات تولیدی این شرکت، استفاده از روغن‌های گیاهی و طبیعی به صورت امولسیون روغن در آب است که به دلیل عدم وجود الکل، سطح از تخریب ناشی از الکل مصون می‌ماند. همچنین سطوح به دلیل خواص آنتی‌استاتیک بسیار دیرتر از محصولات مشابه گرد و غبار را جذب می‌کند.»
گفتنی است، شرکت کیمیا شیمی سهند در دهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در غرفه‌ی ۴۲ طبقه‌ی اول سالن خلیج فارس ۱۴ لغایت ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه نانو مراجعه نمایید.