های‌تک مانیتور، دیده‌بان توسعه فناوری‌های نوین

امروزه در دنیا شاهد رشد تولید و تحقیقات علمی در حوزه محصولات با فناوری‌های پیشرفته هستیم. ایران نیز از این تحولات دور نبوده و روز به روز محققان بسیاری در کشور به فعالیت در این حوزه‌ها علاقمند می‌شوند و شاهد رشد شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم. هر کسب و کاری برای حضور موثر در بازار‌های رقابتی، نیازمند دانش و اطلاعات در خصوص بازارهای هدف است و به دست آوردن این اطلاعات در گرو رصد و تحلیل حرفه‌ای بازار است.

گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، برای پاسخ به نیاز داخلی فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و نوظهور در کشور آغاز کرده است و نتایج فعالیت‌های خود را از طریق وب‌سایت www.hitechmonitor.com منتشر می‌کند.
این مجموعه با بررسی بازار فناوری نانو و سایر فناوری‌های نوین در صنایع ایران و رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته، اطلاعات مورد نیاز علاقه‌مندان را در اختیارشان می‌گذارد. همچنین با شناسایی نیازمندی‌های صنایع مختلف و ارائه راهکارهای مبتنی بر تحلیل بازار، زمینه را برای ورود محصولات پیشرفته به بازار روشن و هموار می‌کند.
گروه «های‌تک مانیتور» با همکاری ستاد نانو، اقدام به تهیه خبرنامه‌ای با عنوان «ویژه‌نامه‌ توسعه‌ بازار فناوری ‌نانو» می‌نماید. همچنین گزارش‌هایی نظیر «بررسی بازار فناوری نانوکلی در ایران»،«بررسی بازار فناوری نانو نقره در ایران»، «بررسی بازار مواد ضد آب و لک در ایران»، «بررسی بازار اکریلونیتریل»، «تحلیل فرصت تولید سیلیکون»، «بررسی کاربرد و بازار فناوری نانو در تصفیه آب»، «بازار جهانی و کاربرد نانوکامپوزیت‌ها در صنعت انرژی»، «بررسی کاربرد و بازار جهانی فناوری نانو در صنعت کشاورزی»، «بررسی کاربرد و بازار فناوری نانو در نساجی»، را نیز منتشر می‌نماید که با مراجعه به سایت های‌تک مانتیور می‌توانید نسخه الکترونیکی آنها را دریافت کنید.
اکنون به مناسبت دهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو، تمامی گزارش‌های این سایت با ۳۰% تخفیف تا پایان مهرماه ارائه می‌شود. علاقمندان می‌توانند با ورود کد تخفیف NanoTech10 از این تخفیف بهره‌مند شود.