افزایش دو برابری درآمد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نانومواد در جهان

شرکت هایدال که در بخش تولید نانومواد و نانوکامپوزیت‌ها فعالیت دارد، اقدام به انتشار گزارشی از درآمد خود در نیم‌سال اول ۲۰۱۷ کرده است. نتایج نشان می‌دهد که درآمد این شرکت نسبت به سال قبل دو برابر شده‌است.

شرکت هایدال (Haydale) که در حوزه تولید نانومواد و نانومحصولات پیشرفته فعالیت دارد، گزارش مالی خود را برای نیمه اول سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. براساس این گزارش، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۱۷، درآمد هایدال مطابق با پیش‌بینی‌های انجام شده، محقق شده‌است.
این شرکت تصمیم بر افزایش سرمایه‌گذاری روی برخی حوزه‌ها طی سال جاری گرفته است که تأثیر آن روی نتایج مالی این شرکت به وضوح دیده می‌شود و موجب شده تا در آمد این شرکت از مقداری که در ابتدا انتظار می‌رفت بیشتر شود.
در طول سال جاری این شرکت روی شعبه تایلند خود سرمایه‌گذاری‌هایی کرده است. هایدال قصد دارد تا سرمایه‌گذاری روی روش‌های پردازشی، دیسپرس کردن و ترکیب کردن را در بخش تولید نانوکامپوزیت‌های پلیمری تداوم بخشد.
نقدینگی این شرکت در پایان ماه ژوئن ۲۰۱۷ در حدود ۲ میلیون پوند است، در حالی که در پایان دسامبر ۲۰۱۶ نقدینگی این شرکت در حدود ۱٫۱ میلیون پوند بوده است.
این شرکت برای اطمینان از تثبیت موقعیت خود در بازار و به حقیقت پیوستن پتانسیل‌های خود، اقدام به بازنگری راهبردهای کسب و کار خود کرده است. اولین تغییر این شرکت روی تمرکز بر رزین، پلیمر و کامپوزیت است که قرار است روی بازاریابی و فروش تمرکز پیدا کند. هایدال قصد دارد تا گرافن را با الیاف کربنی ترکیب کرده و برای تولید کامپوزیت از آن استفاده کند. در راهبرد دوم این شرکت قصد دارد روی محصولات کاربید سیلیکون تمرکز داشته باشد و جوهرهای گرافنی را توسعه دهد. این نانوجوهرها برای تولید ادوات سنجش قند خون استفاده می‌شوند.
شرکت هایدال علاوه بر ثبت شرکت‌های مختلف در سراسر جهان، برای توسعه کسب و کار خود با شرکت‌های مختلف نیز همکاری دارد. این شرکت تلاش دارد تا با شرکت‌هایی که صاحب فناوری‌های پلیمری وارد همکاری شود تا با ترکیب گرافن و مواد پلیمری، نانوکامپوزیت‌هایی با خواص ویژه برای تأمین نیاز صنعت ارائه کند.