رنگین نانونهال موفق به فروش دانش فنی در نمایشگاه CHInano شد

شرکت رنگین نانونهال قرارداد راه‎اندازی خط تولید مشترک برای تولید سالانه حداقل ۵٠٠ تن محصول در چین را در حاشیه نمایشگاه CHInano2017 منعقد کرد.

هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‎المللی نانو در چین (CHInano2017) سرانجام در روز جمعه، ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ به کار خود پایان داد. نمایشگاهی که در آن بیش از هزار تن از نمایندگان شرکت‌های تجاری، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دنیا، دستاوردهای خود را در حوزه فناوری نانو به معرض نمایش گذاشتند.
شرکت رنگین نانونهال، یکی از شرکت‎های فعالِ مرکز توسعه نانوکامپوزیت، رنگ و رزین است که امسال در نمایشگاه فناوری نانو در چین حاضر شد. این شرکت در زمینه رنگ‎های پودری الکترواستاتیک فعالیت می‎کند و با بهره‎گیری از دانش مهندسی رنگ‎های پودری الکترواستاتیک و همچنین خواص و قابلیت‎های نانوذرات، اقدام به ساخت “رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‎باکتریال نانوساختار”و “رنگ پودری الکترواستاتیک ضدخوردگی نانوساختار” نموده است. محصولات این شرکت اغلب ثبت اختراع شده و آماده عرضه در بازارهای داخلی و خارجی هستند.

دکتر مهدی رحمانی، مدیر عامل شرکت رنگین نانونهال، ضمن بیان دستاوردهای این شرکت در نمایشگاه CHInano2017 اظهار داشت: “محصولات نانو فناوری شرکت رنگین نانونهال شامل رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‎باکتریال حاوی نانوذرات و رنگ پودری الکترواستاتیک ضدخوردگی نانوساختار، بدون هیچ رقیب خارجی در این نمایشگاه ظاهر شدند و به دلیل قابلیت‎ها و توانایی‎های این نوع از پوشش‎ها، مورد توجه خاص بازدیدکنندگان قرار گرفتند.”

طی جلسات رنگین نانونهال در این رویداد با شرکت‎هایی از صنایع کشتی‎سازی، دستگاه‎های آزمایشگاهی، صنایع فلزی ریلی و لوازم خانگی، گفتگوهایی صورت پذیرفت و مقرر گردید نمونه محصول شرکت رنگین نانونهال برای آنها ارسال گردد.

دکتر رحمانی همچنین افزود: “پیرو مذاکرات صورت پذیرفته در گذشته، دو مشتری چینی جهت مذاکرات نهایی و عقد قرارداد همکاری با شرکت رنگین نانونهال، در این نمایشگاه حضور یافتند و گفتگوهای نهایی با یکی از این مشتریان، جهت راه‎اندازی خط تولید مشترک برای تولید سالانه حداقل ۵٠٠ تن محصول در چین و راه‎اندازی خط پاشش رنگ در این کشور انجام پذیرفت. سرانجام قرارداد همکاری با حضور نمایندگان دو شرکت و نماینده ایرانی دفتر توسعه فناوری نانو در چین به امضای طرفین رسید.”
براساس این قرارداد بخشی از دانش فنی شرکت رنگین نانونهال که در یکی از پتنت‎های این شرکت نیز به ثبت رسیده، ضمن عقد قرارداد همکاری مشترک در اختیار شرکت چینی قرار خواهد گرفت.

این درحالی است که دستاوردهای رنگین نانونهال در نمایشگاه چین به اینجا ختم نمی‎شود و این شرکت موفق به صادرات نانورنگ به کشور آذربایجان و عقد قرارداد فروش رنگ‎های نانو فناوری به شرکت HH چین نیز شده است. بعلاوه رنگین نانونهال به مدت ۵ سال نمایندگی عرضه محصولات شرکت HH در ایران را اخذ کرده است.
شرکت رنگین نانونهال، در پی آن است که با پیگیری‎های لازم برای ادامه مذاکرات و گسترش بازار محصولات هایتک خود در چین، فرایندهای توسعه بازارهای بین‎المللی خود را به طور جدی دنبال کند.