رونمایی از نانوابرخازنی با دانسیته بالا و نشت جریان کم

شرکت یوبریکس ریسورسز (Urbix Resources) نانوابرخازن جدیدی به بازار عرضه کرده است که از ظرفیت بالایی برخوردار است. این نانوابرخازن دانسیته بالا و نشت جریان بسیار کمی دارد.

شرکت یوبریکس ریسورسز (Urbix Resources) از ابرخازن جدید خود رونمایی کرد. این ابرخازن مبتنی بر گرافن از دانسیته بالایی برخوردار بوده و نشست جریان کمی دارد.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط یوبریکس، این ابرخازن دانسیته انرژی بالاتر از ۷۵ wH/L داشته و دانسیته انرژی دشارژ ولومتری آن ۵ برابر بیشتر از میانگین استاندارد ابرخازن‌هاست. این ابرخازن از نشت جریان بسیار کمی برخوردار است، به‌طوری که نرخ نشست جریان در آن کمتر از یک میکروآمپر در روز (به مدت ۳۰ روز) است. این ابرخازن در دمای بین ۴۰ – درجه سانتیگراد تا ۷۰ درجه سانتیگراد کار می‌کند.
این ابرخازن به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند ویژگی‌های مورد نیاز مصرف‌کننده را داشته باشد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت، این ابرخازن‌ها در سه مدل مختلف عرضه می‌شوند:
• مدل ۲۰۳۲ با ظرفیت ۲٫۵ فاراده
• مدل ۲۴۳۰ با ظرفیت ۴ فاراده
• مدل کاستوم با ظرفیت سفارشی توسط مشتری
آمار نشان می‌دهد که استفاده از گرافن در ذخیره‌سازی انرژی، مواد پخش کننده گرما و باتری‌های یون لیتیم به رشد قابل توجهی رسیده است. طی سال‌های آتی، پیل‌های خورشیدی و ابرخازن‌ها نیز از این ماده بهره‌مند خواهند شد. در مورد الکترودها، این فرآیند طی ۵ سال آتی اتفاق نخواهد افتاد.