رفع الزامات مربوط به صادرات نقاط کوانتومی

شرکت کوانتوم متریالز موفق به رفع الزامات ضروری برای صادرات محصولات خود به سراسر جهان شده‌است. با عبور از این مرحله، این شرکت مجوز صادارت را برای نقاط کوانتومی عاری از کادمیم خود به‌دست می‌آورد.

شرکت کوانتوم متریالز (Quantum Materials) اعلام کرد که این شرکت الزامات مربوط به صادرات محصولات نقاط کوانتومی عاری از کادمیم خود را به کشورهای دیگر، برآورده ساخته است.
این شرکت برای نقاط کوانتومی عاری از کادمیم خود در CAS ثبت‌نام کرده تا الزامات مورد نیاز را برای صادرات مرتفع سازد. یکی از این الزامات تهیه دستورالعمل داده‌های ایمنی (SDS) است که برای صادرات محصولات شیمیایی و مواد پیشرفته به کشورهای دیگر مورد نیاز است.
استفان اسکویرز، مدیرعامل شرکت کوانتوم متریالز، می‌گوید: «تیم فوق‌العاده ما با تلاشی خستگی ناپذیر به سوی رفع الزامات قانونی مورد نیاز برای صادرات حرکت کرده و در نهایت موفق شد این الزامات را برآورده کند و نیاز موجود در بازارهای جهانی را هدف قرار دهد. اولین منطقه مورد نظر ما آسیا است که شرکت‌هایی نظیر الجی و سامسونگ در آنجا قرار دارند. این منطقه را می‌توان مرکز تولید و توسعه فناوری نمایشگر دانست. بنابراین می‌توان گفت که آسیا دارای فرصت‌های مهمی در کسب و کار ماست. در حال حاضر سرعت استفاده از فناوری نقاط کوانتومی و حرکت از فناوری فسفر به سوی نقاط کوانتومی از پیش‌بینی‌های ما عقب‌تر است. با این حال ما معتقدیم که پذیرش این فناوری اجتناب‌ناپذیر بوده و روزی خواهد رسید که فناوری نقاط کوانتومی جایگزین فسفر در LED و OLED شود.»
توشی آندو از مدیران این شرکت در بخش کسب و کار آسیا/اقیانوسیه می‌گوید: «برآورده‌سازی الزامات CAS و SDS دستاورد بزرگی برای ماست. عملکرد نوری نقاط کوانتومی عاری از کادمیم ما در صنعت به اثبات رسیده و توجه بسیاری از شرکت‌های پیشرو به این فناوری جلب شده‌است. همکاری ما با شرکت‌های مختلف می‌تواند نقش مهمی در این مسیر داشته باشد.»
کوانتوم متریالز یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده نقاط کوانتومی است که محصولات خود را برای استفاده در بخش نمایشگر، روشنایی و پیل خورشیدی به بازار عرضه می‌کند.