مراسم تودیع و معارفه ذیحساب ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در تاریخ ۴ بهمن‌ماه جاری طی مراسمی با حضور تعدادی از معاونین معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد فناوری نانو در محل معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد.

جناب آقای خسروی تا پیش از بازنشستگی، در بیش از یک دهه همکاری با این ستاد، تلاش بسیاری برای توسعه فناوری نانو داشتند. کلیه همکاران این ستاد مراتب قدرانی خود از زحمات مستمر ایشان را ابراز داشته، از خداوند متعال استمرار توفیقات ایشان را خواستارند.
پس از تودیع جناب آقای خسروی، مراسم معارفه جناب آقای مهدی صابر به عنوان ذیحساب جدید ستاد فناوری نانو برگزار گردید. امید است با استعانت از خداوند منان و با همت جمعی، گامهای بلندتری را در راستای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.
دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو طی سخنانی در این مراسم، از افرادی که تمام توان خود را صرف توسعه و پیشرفت ایران در فناوری نانو و حضور در بین برترین کشورهای جهان از نظر تولید علم، فناوری و صنعت نانو کرده اند، قدرانی و از تلاش‌های صمیمانه و زحمات بی دریغ جناب آقای علیرضا خسروی، ذیحساب سابق ستاد نانو صمیمانه ابراز تشکر نمودند.