ثبت‌نام در کارگاه تخصصی کارآفرینی با کفپوش‌های رزینی

کارگاه تخصصی کارآفرینی با کفپوش‌های رزینی (سطح۱) را با همکاری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و شرکت بسپارسازان ایرانیان (بساپلیمر) در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می‌کند.

مخاطبان این دوره مدیران، کارشناسان سازمان‌های مصرف کننده کفپوش‌های رزینی و علاقمندان به راه‌اندازی کسب‌وکار در زمینه کفپوش‌های رزینی هستند. شرکت‌کنندگان در این دوره در بخش تئوری ضمن آشنایی با انواع کفپوش‌های رزینی و کاربردهای مختلف آن قادر خواهند بود تا انواع مختلف کفپوش‌ها را متناسب با شرایط کاربری مختلف (از حیث نوع رزین و ضخامت مورد نیاز) طراحی نمایند. همچنین با اصول آماده سازی سطوح مختلف جهت نصب کفپوش‌های رزینی آشنا می‌شوند. بررسی مشکلات متداول در زمان نصب کفپوش‌ها و آشنایی با روش‌های پیشگیری و برطرف نمودن آنها از دیگر مطالب مورد بحث خواهد بود. در بخش عملی کارگاه نیز روش‌های اعمال پرایمر، روکش‌ها، کفپوش‌ها، اصول ایمنی و نحوه کار با ابزارها بررسی می‌شود.
گفتنی است این کارگاه دو روزه مورخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ به مدت ۱۶ ساعت در محل پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران واقع در کیلومتر ۱۵ اتوبان کرج، بلوار پژوهش توسط شرکت بسپارسازان ایرانیان (بساپلیمر) برگزار می‌شود؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۷۸۷۱۲۹-۰۲۱ و ۴۴۷۸۷۱۴۹-۰۲۱ داخلی ۱۰۱ تماس حاصل فرمایند.