ارائه فرصت‌های شغلی در اولین کارگرد «جاب‌میت»

اولین کارگرد «جاب‌میت» به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور برگزار شد.

این کارگَرد با هدف آموزش و توسعه مهارت‌های نرم به دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی و جویندگان کار برای ورود به بازار کار، توسط شرکت رایاصدرا آتی در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور در شهر کرج برگزار ‌شد. در کارگرد جاب‌میت تلاش شد تا با تغییر نگرش شرکت‌کنندگان نسبت به فضای کسب‌وکار، تأکید بر اهمیت لزوم یادگیری مهارت‏‌های نرم و برخی آموزش‏‌های مهارتی و شغلی، شرایط و انگیزه‌ لازم در شرکت‌کنندگان برای کسب فرصت‌های شغلی فراهم شود. در این کارگرد، کارگاه آشنایی با مهارت‌های نرم و شرایط شغلی و چگونگی ورود به محیط کسب‏ وکار، کارگاه مهارت‌های ارتباطی- شغلی قرن ۲۱ و خدمات مشاوره شغلی به شرکت کنندگان ارائه شد.
نکته قابل‌توجه در این رویداد حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه‏ فرصت‌های شغلی و جذب نیروی انسانی متخصص در این کارگرد بود. در طی برگزاری این رویداد ۳۰۰ مصاحبه شغلی به‌منظور جذب در ۵۰ فرصت شغلی در حوزه‌های مختلف انجام شد. گفتنی است نتایج مصاحبه‌های صورت گرفته، پس از پیگیری‌های لازم به اطلاع شرکت‌کنندگان این کارگرد، خواهد رسید. شرکت‌کنندگان ‌می‏‌توانند برای مشاهده فرصت‌های شغلی ارائه شده در این رویداد به پایگاه اطلاع‌رسانی اشتغال فناوری نانو مراجعه کنند.
شایان ذکر است

دکتر سلیمان پاک‌سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پیامی ضمن تشکر از برگزارکنندگان و شرکت‌های حاضر در این رویداد از سایر مراکز تربیت مربی و آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح کشور خواست در جهت ارتقای سطح کیفی و تداوم چنین رویدادهایی گام بردارند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارگرد به پایگاه اینترنتی رویداد کارنو مراجعه نمایند.

filereader.php?p1=main_1297f05e2f0f432d6