آغاز ثبت نام در همایش ملی نانوفناوری دانشگاه آزاد جهرم

همایش ملی نانوفناوری به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ در این دانشگاه برگزار می‌شود. مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ تعیین شده است.

به گزارش دبیرخانه همایش ملی نانوفناوری این همایش پیرامون موضوعات متنوعی از جمله نانوشیمی، نانو فیزیک و فتونیک، نانو مواد و کامپوزیت‌ها، نانوزیست فناوری، نانوپزشکی و داروسازی، نانومحاسبات و نانومکانیک، نانو الکترونیک، نانو و اخلاق ایمنی زیستی، شبیه‌سازی طراحی و مدلسازی در نانو، تکنولوژی، کاربرد فن‌آوری نانو در کشاورزی و مواد غذایی، نانوساختارها و روش‌های شناسایی پذیرای مقالات دانشجویان، اساتید و پژوهشگران کشور می‌باشد.

کمیته علمی این همایش از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران، شیراز، کاشان، دانشگاه تربیت مدرس،‌ دانشگاه پیام نور، دانشگاه فناوری‌های نوین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروز آباد و جهرم هستند.

مهلت ارسال مقالات به این همایش ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ و تا ۲۲ فرودین ۱۳۹۷ نتایج داوری مقالات اعلام خواهد شد. این کنفرانس در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم برگزار خواهد شد. علاقمندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش ملی نانوفناوری مراجعه نمایند.