برگزاری سمپوزیوم دو جانبه‌ی ایران و چین در حوزه‌‌ی نانوپزشکی و نانوبیوتکنولوژی

سمپوزیوم دو جانبه‌ی ایران و چین در حوزه‌‌ی نانوپزشکی و نانوبیوتکنولوژی، با حضور تنی چند از پژوهشگران برجسته آکادمی علوم چین از مورخه‌ی ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار خواهد شد.

سمپوزیوم دو جانبه‌ی ایران و چین با محوریت فناوری نانو در پزشکی و فناوری زیستی، پذیرای پژوهشگران، اساتید و متخصصین ایرانی و چینی در دانشگاه صنعتی سهند تبریز خواهد بود. در این سمپوزیوم، پژوهشگران برجسته آکادمی علوم چین پیرامون موضوعات متنوعی از جمله نانو ذرات کاربردی برای تصویربرداری تومور، تصویربرداری پیشرفته‌ی فلورسانس داخل بدن، هیدروژل‌ها برای بهبود زخم یا جراحت، کاربرد زیست‌فناوری نانوذرات و طراحی دقیق نانو پزشکی برای کنترل تومور سخنرانی خواهند کرد.

filereader.php?p1=main_c20ad4d76fe97759a

گفتنی است، کمیته‌ی اجرایی این سمپوزیوم اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی سهند تبریز با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فنّاوران کشور می‌باشد. این سمینار به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فرودین ۱۳۹۷ در محل پژوهشکده‌ی مواد پلیمری واقع در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار خواهد شد. علاقمندان برای ثبت‌ نام و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۴۵۹۰۹۰-۰۴۱۳۳۴۵۹۰۸۷ و ۰۴۱۳۳۴۴۴۳۱۴ یا صندوق پست الکترونیکی sino_iranB2018@sut.ac.ir تماس حاصل نمایند.