عرضه‌ی توانمندی ۷ شرکت فناور ایرانی در نمایشگاه نانوی شانگهای ۲۰۱۸

هفت شرکت فناور ایرانی نانومحصولات و توانمندی خود را در نمایشگاه فناوری‌ نانوی شانگهای در چین عرضه کردند. نمایشگاه فناوری‌ نانوی شانگهای از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ۹۷ (۱۴-۱۶ می ۲۰۱۸) در مرکز نمایشگاه ملی شانگهای برگزار می‌شود.

هفت شرکت ایرانی فعال در حوزه‌ی فناوری‌ نانو محصولات و توانمندی خود را در نمایشگاه فناوری‌ نانو شانگهای در چین عرضه کردند. شرکت‌هایی که در این نمایشگاه شرکت داشتند، به شرح زیر هستند:

 کیمیا شیمی سهند: تولید کننده‌ی مواد شوینده و پاک‌کننده‌ی مبتنی بر فناوری‌ نانو

 نانوپاد شریف: تولیدکننده‌ی انواع مواد آبگریز برای پوشش‌دهی شیشه، سرامیک، آجر، سیمان و فلزات

  نانوسینا: تولیدکننده‌ی انواع نانورنگ‌های محافظ در برابر تابش‌های RF

 نانوآریسا پوشش: تولیدکننده‌ی نانوپوشش و رنگ‌های ضدخوردگی

توسعه افق فناوری‌ توانا: فعال در حوزه‌ی آموزش فناوری نانو به دانش آموزان در سطح ملی و بین المللی

 رنگین نانونهال نوین: تولیدکننده‌ی انواع مختلف رنگ‌های الکترواستاتیک آنتی باکتریال و ضد خوردگی.

 تجهیزگاما: تولیدکننده‌ی نانوجوهرهای فلزی و محلول‌های شیمیایی

 filereader.php?p1=main_b6d767d2f8ed5d21a

این شرکت‌ها روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در نشستی که با حضور شرکت‌های چینی در پاویون  ملی ایران در شهر شانگهای برگزار می‌شود، توانمندی‌ها و محصولات خود را برای طرف چینی عرضه و معرفی خواهند کرد تا فرصت‌های همکاری مشترک میان طرفین شناسایی شود.

امسال سومین بار حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه نانو شانگهای است. این نمایشگاه در سال‌های گذشته، با توجه به تمرکز بر فناوری نانو بازدید کننده‌های بسیاری از سراسر چین پذیرا بوده‌است. گفتنی است حضور شرکت‌های فناور ایرانی در سال‌های قبل در این نمایشگاه موجب عقد قرارداد تجاری میان این شرکت‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند چینی شده‌است.

طی دو سال گذشته روند صادرات کالاهای نانوی ایران به چین روند افزایشی داشته که پیش بینی می‌شود فعالیت شرکت های ایرانی در نمایشگاه های بین المللی در سال ۹۷ منجر به افزایش شیب صادرات به چین شود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه فناوری‌ نانو شانگهای از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ۹۷ (۱۴-۱۶ می ۲۰۱۸) در مرکز نمایشگاه  ملی شانگهای برگزار می‌شود.