برگزاری دوره‌ی آموزشی در حوزه‌ی آنالیز سطح

شرکت بروکر کارگاه آموزشی دو روزه برای آموزش آنالیز سطح، اصطکاک و تست‌های مکانیکی برگزار کرد. در این دوره تجهیزاتی نظیر Nano-IR AFM &sSNOM برای علاقه‌‌مندان تشریح شدند.

شرکت بروکر نانوسرفیس (Bruker Nano Surfaces) با همکاری مؤسسه‌ی لیزر و فتونیک اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه‌ی آنالیز سطح، اصطکاک و تست‌های مکانیکی کرده‌است.

این کارگاه دو روزه، فرصت مناسبی برای محققان و متخصصان دانشگاهی و صنعتی بود تا روش‌های جدید آنالیز و تست را فراگیرند. این کارگاه آموزشی در دو بخش تئوری و عملی بود که در آن کار با دستگاه نیز آموزش داده ‌شد.

در بخش عملی، محققان و متخصصان شرکت بروکر به شرکت کنندگان آموزش دادند. برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان این امکان را فراهم کرده بودند که با خود نمونه‌هایی به همراه داشته باشند تا در حاشیه‌ی این دوره‌ی آموزشی این نمونه‌ها نیز مشخصه‌یابی شوند.

این دوره در روزهای ۱۲ و ۱۳ ژوئن با عنوان Optical Profiling & Material Testing with 3D Optical Microscopy practical برگزار شد. در این کارگاه درباره‌ی محصول جدید شرکت بروکر Contour LS-K Optical Surface Profiler که یک ابزار مترولوژی با سرعت بالا است، نیز مطالب آموزشی ارائه شد.

در روز دوم این کارگاه، به بحث درباره‌ی تجهیزاتی نظیر AFM و پیکودندانه‌گذار پرداخته شد و تجهیزات Nano-IR AFM &sSNOM شرکت بروکر معرفی شدند.