فرصت IRAN EXPO 2018 برای شرکت‌های فناوری نانو

سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۲۸ مهرماه لغایت ۱ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود. ستاد اجرایی تسهیلات ویژه‌ای برای شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه خواهد داشت.

سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2018) از تاریخ ۲۸ مهرماه لغایت ۱ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران به‌منظور شناساندن هر چه بیشتر کالاهای صادراتی غیرنفتی کشور به تجار و بازرگانان برگزار خواهد شد.

ستاد برگزاری این نمایشگاه امکانات و تسهیلات ویژه‌ای نیز به شرکت‌ها ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به دعوت از تاجر یا بازرگان مورد نظر شرکت‌ها اشاره کرد. در واقع شرکت‌هایی که برای فروش محصولات خود نیاز به دعوت از فرد خاصی ( مشتری بالقوه) دارند، این ستاد تسهیلاتی نظیر پرداخت هزینه‌ی سفر و اقامت تاجر یا بازرگان مورد نظر را فراهم خواهد کرد. همچنین برای شرکت‌هایی که کشور خاصی را برای صادرات محصولات خود در نظر دارند، اما هنوز اقدام به شناسایی مشتریان بالقوه خود نکرده‌اند، واحد روابط بین‌الملل ستاد اجرایی نمایشگاه، اقدام به رصد کشور مورد نظر، شناسایی و دعوت از تجار و بازرگانانی که می‌توانند مشتریان بالقوه شرکت باشند، خواهد کرد.

ستاد برگزاری نمایشگاه از حدود ۸۰۰ تاجر از کشورهای مخلتف برای حضور در نمایشگاه دعوت کرده است.

شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری نانو برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه نمایشگاه به شماره  ۰۲۱۷۷۶۹۵۴۶۱ –۰۹۳۶۹۸۶۹۸۹۷ تماس بگیرند.

filereader.php?p1=main_ac627ab1ccbdb62ec