انعقاد قراردادی برای فروش نانومحصولات در بازار چین

شرکت دایس آنالیتیک قراردادی با یک شرکت چینی به امضاء رسانده تا با همکاری این شرکت، شعبه‌ای در چین دایر کند تا بتواند دامنه فروش خود را در این کشور افزایش داده و در نهایت درآمد بیشتری کسب کند.

دایس آنالیتیک (Dais Analytic) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو است که نانومحصولات خود را در بخش آب، هوا و انرژی به سراسر جهان عرضه می‌کند. این شرکت اعلام کرد که همکاری مشترکی با شرکت مشاوره‌ای اومور (Umore) آغاز کرده است، شرکتی که در بخش فناوری‌های پاک در چین فعالیت دارد. هدف از این همکاری مشترک، تسهیل سرمایه‌گذاری برای ایجاد شعبه‌ای از شرکت دایس در کشور چین است.

قراردادی میان دو شرکت منعقد شده‌است که با ایجاد شعبه‌ای در چین کسب و کار دایس در این کشور توسعه یابد. این قرارداد پیرو تقاضا برای فروش و خدمات در بخش محصولات نانومواد Aqualyte™، سامانه‌های تصفیه پساب صنعتی NanoClear™، سامانه یا قطعات گرمایشی ConsERV™  و بخش تهویه هوا بوده است.

پیش‌بینی می‌شود که این شرکت جدید بتواند طول زمان فروش خود را در بازار جنوب شرق آسیا توسعه دهد. دایس قصد دارد تا در چین بخش بازاریابی، مدیریت کسب و کار، پشتیبانی فروش و فنی را نیز انجام دهد.

رونگ سو مدیرعامل شرکت اومور می‌گوید: «همکاری مشترک میان دایس و اومور موجب تقویت هر دو شرکت شده و فرصت‌های زیادی را برای رشد بازار شرکت دایس فراهم می‌کند. این رشد بازار در بخش‌های آب، فناوری نانومواد، هوای پاک و انرژی خواهد بود.»

تیم تانگریدی مدیرعامل شرکت دایس می‌گوید: « ما بسیار خوشحالیم که همکاری مشترک با اومور را آغاز کردیم، این شرکت در بخش صنایع پاک بسیار شناخته شده است. ما معتقدیم که تلاش و مهارت ما می‌تواند با هم ادغام شده و در نهایت شعبه جدیدی در چین برای توسعه کسب و کار ما ایجاد شود. ما می‌توانیم موفقیت قابل توجهی در فروش محصولات، لیسانس فناوری و همکاری مشترک در چین داشته باشیم. این قرارداد یک گام رو به جلو در افزایش درآمد و فروش محصولات ما است.»

پروژه‌های دایس از سال ۲۰۱۸ رو به افزایش است. در محصولات این شرکت از مواد نانوساختار پلیمری استفاده شده‌است.