پرداخت بیش از ۷/۵ میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به ۱۷۰۷ محقق نانو

به منظور حمایت از تحقیقات در حوزه فناوری‌نانو، ستاد توسعه فناوری نانو در ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۷ مبلغ۷,۵۶۹,۶۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۷۰۷ محقق پرداخت کرد.

پرداخت حمایت تشویقی یکی از برنامه‌های ستاد از سال ۱۳۸۳ تا کنون بوده است که هدف از آن حمایت از پژوهش در حوزه نانو است. در این راستا در ۲۳ مرداد ماه  ۱۳۹۷ مبلغ۷,۵۶۹,۶۰۰,۰۰۰ ریال از سوی ستاد به ۱۷۰۷ محقق پرداخت شد.

 این پرداخت شامل موارد زیر می باشد:

·        پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری تایید شده تا انتهای آذر ماه ۱۳۹۶؛

·        مقالات علمی – پژوهشی تایید شده تا انتهای دی ماه ۱۳۹۶؛

·        چاپ کتاب تایید شده تا انتهای سال ۱۳۹۶؛

·        مقالات کنگره خارجی تایید شده تا انتهای دی ماه ۱۳۹۶؛

·        سایر موارد (افرادی که شماره حساب خود را اصلاح یا فعال کرده اند)

موارد پرداخت شده به تفکیک در جدول زیر ارائه شده است:

 

filereader.php?p1=main_911af7aa209e00b49f3d6fd2afa92564596.jpg&p2=news&p3=1&p4=1

 

شایان ذکر است محققان محترم در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir اطلاع دهند. در ضمن حمایت تشویقی محققانی که مشکلاتی از قبیل اشکال در  شماره حساب و شرکت نکردن در همایش‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله (مربوط به پایان نامه­ های آیین­ نامه قدیم) داشته­ اند، پرداخت نداشته‌است.

کلیه پرداخت های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می شود. شماره حساب سیبا می بایست فعال و به نام خود شخص باشد.

در صورتی که از تاریخ تایید درخواست حمایت تشویقی بیش از یک سال گذشته باشد و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد، مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.