همکاری مشترک برای تجاری‌سازی گرافن

شرکت مشاوره‌ای کیودی‌ویژن قصد دارد با همکاری انجمن ملی گرافن، برنامه‌ای برای کمک به شرکت‌ها به‌منظور استفاده از گرافن در توسعه‌ی محصولات خود پیاده‌سازی کند. هدف نهایی این دو مرکز، تجاری‌سازی گرافن است.

کیودی‌ویژن (Q Division) اعلام کرد که همکاری مشترکی با انجمن ملی گرافن (NGA) آغاز کرده‌است. هدف از این همکاری، ارائه‌ی نسل جدیدی از فناوری اینترنت اشیاء است که در آن از گرافن استفاده شده‌است.

کیودی‌ویژن یکی از شرکت‌هایی است که به دنبال کمک به شرکت‌ها برای توسعه‌ی فناوری‌های مختلف است. انجمن ملی گرافن یکی از سازمان‌های اصلی در آمریکا در بخش ترویج برای توسعه و نوآوری در حوزه‌ی گرافن است که در این پروژه با همکاری کیودی‌ویژن به دنبال ارائه‌ی نسل جدیدی از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر، فناوری قابل پوشیدن و حسگرهای آنالیزی است.

گرافن به دلیل خواص ویژه‌ای که دارد، می‌تواند برای توسعه‌ی محصولات صنعتی استفاده شود. کیودی ‌ویژن تجربیات شرکت‌ها و دیدگاه‌های نوآورانه آن‌ها را در قالب همکاری مشترک، به اشتراک گذاشته و در این پروژه قصد دارد از فناوری انجمن ملی گرافن برای کمک به کسب ‌و کارهای مختلف استفاده کند و در نهایت پتانسیل گرافن برای بهبود محصولات مختلف به کار گرفته شود.

مانولو آلماگرو از مدیران شرکت کیودی‌ویژن می‌گوید: «این همکاری مشترک با انجمن ملی گرافن به ما کمک می‌کند تا دستاوردهای مختلفی را در حوزه‌ی گرافن در دسترس داشته باشیم و با استفاده از این فناوری‌ها، فرصت‌های تازه‌ای برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.»

ژینا جاراهیسینگر از مدیران انجمن ملی گرافن می‌گوید: «تجربه کیودی‌ویژن و دسترسی این شرکت به بازار، به ما کمک می‌کند تا با صنایع و کسانی که در جستجوی نسل جدیدی از ادوات الکترونیکی، حسگرها و ادوات قابل پوشیدن هستند، تعامل نزدیکتری داشته باشیم. ما به کیودی‌ویژن خوش‌آمد می‌گوییم و از همکاری این شرکت در نمایشگاه جهانی گرافن استقبال می‌کنیم.»

نمایشگاه جهانی گرافن یا Global Graphene Expo از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ اکتبر در شهر آستین آمریکا برگزار می‌شود. تمرکز این رویداد روی تجاری‌سازی گرافن است.

شرکت کیودی‌ویژن به‌صورت تخصصی روی مشاوره به شرکت‌ها کار می‌کند و به آن‌ها در اتخاذ راهبردی موفق برای توسعه‌ی فناوری و کسب و کار کمک می‌کند.