عرضه‌ی تجاری سه نوع گرافن مختلف به بازار

فرست‌گرافن سه محصول جدید به بازار عرضه کرد. این محصولات، گرافن‌هایی با ابعاد مختلف و قابل پخش شدن در حلال و رزین‌های مختلف است.

فرست‌گرافن (First Graphene) سه محصول جدید خود را به بازار عرضه کرد. این سه محصول، ذراتی با ابعاد ۵، ۱۰ و ۲۰ میکرون هستند و به سادگی در حلال‌ و رزین‌های پلیمری پخش می‌شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده، وجود تنوع ابعاد در این محصولات موجب می‌شود که بتوان از آن‌ها در جوهرهای رسانا، پوشش‌ها، تقویت‌کننده‌های لاستیک‌، کامپوزیت‌های پر شده با الیاف شیشه، رنگ‌های مقاوم در برابر آتش، بتن و منسوجات استفاده کرد.

کریگ مک‌‌گوکین از مدیران شرکت فرست‌گرافن می‌گوید که عرضه‌ی این محصولات گرافنی گامی مهم در مسیر تجاری‌سازی گرافن است. مک‌گوکین می‌گوید: «مشتریان ما می‌توانند از کیفیت محصولات گرافنی مطمئن باشند. آن‌ها با خرید این گرافن‌ها می‌توانند مطمئن باشند که محصولاتشان از مواد خام مناسبی ساخته شده‌اند. ما اطلاعات و جزئیات مربوط به گرافن‌های تولید شده را ارائه کرده‌ایم که این کار را هیچ تولیدکننده‌ی دیگری انجام نداده‌است.»

در طول ۵ سال گذشته، شرکت فرست‌گرافن با دانشگاه‌های مختلفی همکاری داشته تا از کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل کند. براساس ادعای مسئولان این شرکت، آنها هیچ شرکت تولیدکننده‌ی دیگری را سراغ ندارند که بتواند ورق‌های گرافنی با ابعاد محصولات آن‌ها تولید کند.

ارزیابی این محصولات توسط شرکت فرست‌گرافن و شرکای صنعتی این شرکت در حال انجام است. مصرف‌کنندگان می‌توانند در مقیاس چند کیلوگرم از این محصولات را سفارش داده و خریداری کنند. فرست‌گرافن محصولات خود را با قیمت رقابت‌پذیر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت به دنبال تداوم توسعه‌ی گرافن است و برای این کار از فناوری منحصر به فرد خود استفاده می‌کند. فرست‌گرافن همکاری مشترکی با ۴ دانشگاه برای توسعه‌ی مواد دوبعدی و گرافن دارد. همچنین این شرکت با شرکای صنعتی مختلفی برای تجاری‌سازی گرافن کار می‌کند.