عرضه‌ی محصول جدید شرکت آریا پلیمر پیشگام در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

شرکت آریا پلیمر پیشگام تولید کننده‌ی انواع مستربچ‌های افزودنی UPVC از تاریخ ۲ تا ۵ مهر سال ۱۳۹۷ نانومحصولات خود را در نمایشگاه ایران پلاست در سالن ۴۰a غرفه‌ی ۲۲ برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

شرکت آریا پلیمر با شرکت در نمایشگاه ایران پلاست، محصولات خود را به علاقه‌مندان وفعالان حوزه‌ی مواد پلیمری عرضه می‌کند.

محصولات شرکت آریا پلیمر پیشگام در حوزه‌ی تولید مستربچ‌های افزودنی است. استفاده از نانو افزودنی‌ها یکی از مؤثرترین روش‌ها به‌منظور بهبود خواص نهایی پلاستیک‌ است. یکی از بزرگترین معضلات در تولید محصولات پلیمری به‌خصوص در پلیمرهای PP و UPVC، بحث شکنندگی قطعات نهایی مانند لوله، اتصالات، پروفیل و پنل‌ها مخصوصاً در دماهای پایین است. به این منظور تولیدکنندگان مجبور به استفاده از بهبود دهنده‌های ضربه آکریلیکی و CPE در صنعت UPVC و استفاده از ترموپلاستیک الاستومرها در صنعت PP هستند که اغلب وارداتی بوده و در کنار بهبود خواص ضربه دیگر خواص قطعه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. محصول نانوافزودنی شرکت آریا پلیمر پیشگام به‌صورت پودری به‌منظور بهبود مقاومت ضربه‌ی لوله‌ها، اتصالات و پروفیل‌های درب و پنجره UPVC و در شکل مستربچ، در بهبود مقاومت ضربه پلی اتیلن و پروپیلن به کار می‌روند. مستربچ نانو پایه پلی اولفین برای افزایش مقاومت در برابر خراش‌پذیری سطح از محصولات این خانواده است.

filereader.php?p1=main_9215fd3fef6b41e39c124cdd78422b95.JPG&p2=news&p3=1&p4=1

این شرکت علاوه بر این محصولات، خدمات مهندسی از جمله: مشاوره‌ی فنی و مهندسی، مهندسی معکوس و فروش دانش فنی و لیسانس فناوری نیز ارائه می‌دهد.

شرکت آریا پلیمر پیشگام پس از دریافت لوح زرین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد و در سال‌های اخیر با تکیه بر دانش و کارکنان با انگیزه، موفق به کسب عناوین و افتخارات بسیاری در سطح ملی و بین‌المللی شده‌است.

به‌منظور آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولات آن می‌توانید به آدرس www.ariapolymer.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۳۱۳۳۹۳۲۱۵۱-۲ تماس حاصل فرمایید.

شرکت آریا پلیمر پیشگام از تاریخ ۲ تا ۵ مهرماه سال ۱۳۹۷ در سالن ۴۰a غرفه‌ی ۲۲ پذیرای شما خواهد بود.