غرفه‌ی مجمع اقتصاد نانو مسابقه‌ی عکاسی اینستاگرامی برگزار می‌کند

غرفه‌ی مجمع اقتصاد نانو در راستای معرفی هر چه بیشتر این مجمع و در آستانه‌ی برگزاری ششمین دوره‌ی مجمع اقتصاد فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه‌ی عکاسی اینستاگرامی کرده‌است.

در آستانه‌ی برگزاری ششمین دوره‌ی مجمع اقتصاد نانو، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در محل پژوهشگاه نیرو، این مجمع به‌منظور شبکه‌سازی و تعامل هرچه بیشتر بین اعضا، ضمن معرفی خود در خلال یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، مسابقه‌ی عکاسی اینستاگرامی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه‌ی اینستاگرامی غرفه‌ی مجمع اقتصاد نانو می‌توانند ضمن دنبال کردن صفحه‌ی اینستاگرامی مجمع اقتصاد نانو به نشانی nanoecoforum، تصاویر ثبت شده از فضای نمایشگاه را در صفحه‌ی اینستاگرامی خود قرار داده، صفحه مجمع را تگ کنند و هشتگ مجمع (#nanoeciforum) را در زیر پست خود قرار دهند. در پایان به قید قرعه به پنج نفر از شرکت‌کنندگان مجوز شرکت در مجمع و به تصویری که بیشترین لایک را کسب کند جایزه‌ی نقدی اهدا خواهد شد.

مجمع اقتصاد فناوری نانو هرساله با هدف بررسی مباحث اقتصادی مربوط به فناوری نانو از جمله کارآفرینی، فروش، بازاریابی و قیمت‌گذاری محصولات نانویی، با شرکت نوآوران و فناوران، سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع برگزار می‌گردد.

غرفه‌ی مجمع اقتصاد فناوری نانو ۲۱ لغایت ۲۴ مهرماه ۹۷ در محل یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو میزبان علاقه‌مندان، نوآوران و کارآفرینان حوزه‌ی نانو است. شایان ذکر است ششمین دوره‌ی مجمع اقتصاد فناوری نانو با موضوع «جست و جوی ستاره قطبی در آسمان نوآوری» ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.