ثبت نام مسابقه ملی فناوری نانو در نمایشگاه نانو

غرفه مسابقه ملی فناوری نانو یکی از غرفه‌های فعال در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو است که در طی برگزاری نمایشگاه، اقدام به ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت ملی می‌نماید. شرکت‌کنندگانی که از طریق غرفه مسابقه ملی فناوری نانو نام‌نویسی شوند از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد. مسابقه ملی فناوری نانو امسال نهمین سال برگزاری خود را تجربه خواهد کرد.

مسابقه ملی فناوری نانو یک رقابت سازنده در حوزه فناوری نانو است که پس از برگزاری هشت دوره موفق، امسال نهمین سال برگزاری را تجربه خواهد کرد. مخاطبان این رقابت ملی، دانشجویان و فارغ التحصیلانی هستند که بیش از سه سال از فارغ التحصیلی آن‌ها نگذشته باشد. غرفه مسابقه فناوری نانو، مستقر در فضای باز سالن خلیج فارس اقدام به ثبت‌نام از علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌کند.

مسابقه ملی فناوری نانو یک رقابت چند مرحله‌ای است که شرکت‌کنندگان پس از گذراندن مراحل آزمون به سمت مراحل بعدی یعنی ارائه ایده، تولید نمونه اولیه محصول و در نهایت تجاری‌سازی آن هدایت می‌شوند. این رقابت ملی امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته، بدین صورت که آزمون در قالب دو مرحله انجام خواهد شد: در مرحله اول، آزمون به صورت آنلاین برگزار شده و واجدین شرایط به مرحله حضوری راه خواهند یافت.

جوایز این دوره از مسابقه ملی فناوری نانو نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است، بدین صورت که به حائز رتبه اول ده میلیون تومان جایزه نقدی و پنج میلیون تومان اعتبار استفاده از امکانات آزمایشگاهی اعطا می‌شود. همچنین برگزیدگان این مسابقه ضمن دریافت سهمیه عتبات دانشجویی، از امتیازات و تسهیلات حمایتی بنیاد ملی نخبگان نیز بهره‌مند می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه ملی فناوری نانو مراجعه نمایند.

گفتنی است غرفه مسابقه ملی فناوری نانو، ۲۱ لغایت ۲۴ مهرماه، در محل فضای باز سالن خلیج فارس میزبان دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت ملی است.