افزایش ایمنی سطوح لغزنده با محلول ضدلغزش

در میان طرح‌های برنامه‌ی تجاری‌سازی فناوری نانو (Nano Match) محصول ضد لغزش شرکت شریف فناوران آنیل قرار دارد که نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرده‌است.

شرکت شریف فناوران آنیل محصول ضد لغزشی تولید کرده که می‌تواند با قرار گرفتن روی سطوح لغزنده نظیر حمام، سرویس بهداشتی و استخر،  ضریب اصطکاک را افزایش دهد.

مهندس ابراهیم خانی، مدیر فروش این شرکت، می‌گوید: « این محصول با استقبال خوبی در نمایشگاه روبرو شده و بسیاری از بازدیدکنندگان نسبت به این فناوری علاقه‌مند هستند.»

وی درباره‌ی فروش و بازاریابی این محصول می‌گوید: « این محلول ضد لغزش به مدت شش ‌ماه است که از طریق سایت دیجی‌کالا به بازار عرضه شده و فروش خانگی آن از طریق این سایت انجام می‌شود. ۴ استخر نیز در داخل تهران با این فناوری پوشش داده شده‌است.»

مدیر فروش شرکت شریف فناوران آنیل درباره‌ی مشکلات کار می‌گوید: «معرفی این محصول اصلی‌ترین هدف ما است و برای این کار نیاز به تبلیغات و ابزارهای تبلیغاتی داریم که متأسفانه هزینه‌ی زیادی دارد. امیدوارم مسئولان برای این مشکل راه‌کاری ارائه دهند تا محصولات جدید بتوانند در بازار به خوبی معرفی شوند.»

ابراهیم خانی درباره‌ی طرز استفاده از این محصول می‌گوید: « این محلول بعد از شستشو و خشک کردن سطح، روی سطح مورد نظر قرار گرفته و بعد از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه، محلول با استفاده از آب شسته می‌شود. ماندگاری اثر این محلول بیش از یک‌سال است.»

این محصول دارای گواهی ثبت اختراع و تأییدیه‌ی صنایع پیشرفته از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین این محصول تأییدیه‌ی دانش‌بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرده‌است.

این محصول برای بازدید علاقه‌مندان در غرفه‌ی نانومچ عرضه می‌شود.