ثبت‌نام سیزدهمین دوره‌ی برترین شرکت‌ها، مراکز و کارگزاران فناوری‌ نانو

سیزدهمین دوره‌ی برترین شرکت‌ها، مراکز و کارگزاران فناوری‌ نانو در سال ۹۶ در تاریخ ۳۰ آبان برگزار می‌شود. این دوره در سه بخش شرکت‌های صنعتی‌، شرکت‌های فناور و شرکت‌های صادراتی برتر برگزار خواهد شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هر سال در قالب جشنواره‌ی برترین شرکت‌های فناوری نانو به ارزیابی و رتبه‌بندی دستاوردهای شرکت‌های فعال در این حوزه می‌پردازد. امسال همزمان با مجمع اقتصاد فناوری نانو، از شرکت‌های برتر با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

با توجه به اهمیت خدمات تجاری‌سازی در توسعه کسب و کار فناوران و شرکت‌های نانویی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای نخستین بار اقدام به رتبه‌بندی کارگزاران مورد تأیید خود می‌نماید و در جشنواره برترین‌ها از کارگزار برتر نیز تقدیر خواهد نمود. همچنین به منظور حمایت از نهادهای مؤثر در توسعه علم، فناوری و صنعت نانو در راستای چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های سند راهبردی فناوری نانو، جشنواره برترین مراکز رشد فعال حوزه فناوری نانو با تقدیر از برترین مدیران، همزمان با مجمع اقتصاد فناوری نانو برگزار می‌شود.

جشنواره بخش شرکت‌ها در ۳ بخش شرکت‌های صنعتی، شرکت‌های فناور و شرکت‌های صادراتی برگزار می‌شود و از متقاضیانی که بالاترین نمره را کسب کنند در ۳۰ آبان ماه و در برنامه‌ای ویژه، همزمان با دومین روز مجمع اقتصاد نانو تقدیر به عمل می‌آید. کلیه مراحل ثبت‌نام به صورت آنلاین بوده و بر مبنای اطلاعاتی که متقاضیان پر می‌کنند نمره‌ای به صورت خوداظهاری به ایشان تعلق می‌گیرد. اطلاعات با مستنداتی که توسط شرکت‌ها در سایت بارگذاری می‌گردد، مطابقت داده می‌شود و نمره نهایی در قالب کارنامه برای شرکت‌ها ایمیل می‌شود.

برای اطلاع از شاخص‌های ارزیابی و چگونگی ثبت نام به این آدرس مراجعه نمایید.

تاکنون ۱۲ دوره از جشنواره برترین‌ شرکت‌های نانو برگزار شده‌ و شرکت‌های برتر طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۵ مشخص و از آن‌ها تقدیر شده است.