تسریع فرآیند تجاری‌سازی با راه‌اندازی سایت تحقیق و توسعه در کمبریج

شرکت پاراگراف که سال ۲۰۱۷ از دانشگاه کمبریج انشعاب یافته، با سرمایه‌‌ای ۲٫۹ میلیون پوندی بخش تحقیق و توسعه‌ی خود را در کمبریج راه‌اندازی کرد.

شرکت پاراگراف (Paragraf)، یکی از فعالان حوزه‌ی گرافن، با سرمایه‌گذاری ۲٫۹ میلیون پوندی، بخش تحقیق و توسعه‌ی خود را در کمبریج راه‌اندازی کرد.

این شرکت امیدوار است که بخش تحقیق و توسعه‌ی جدید آن‌ها در کمبریج بتواند نقطه‌ی عطفی در فناوری‌های مبتنی بر گرافن باشد و در نهایت به تولید انبوه محصولات الکترونیکی مبتنی بر گرافن کمک کند.

پاراگراف می‌گوید که روش تولید انحصاری آن‌ها می‌تواند بر مشکل کیفیت، آلودگی و فقدان تکرارپذیری غلبه کند، در حالی که بسیاری از روش‌های تولید با چنین مشکلاتی روبرو هستند. تجهیزات موجود در بخش تحقیق و توسعه‌ی این شرکت در کمبریج به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بتواند تحقیقات آزمایشگاهی را به محصولات جدید تبدیل کند و در نهایت بتوان از آن‌ها برای تولید حسگرهای نسل جدید، الکترونیک حالت جامد و سلول‌های ذخیره انرژی استفاده کرد.

پاراگراف قصد دارد تا از این سایت جدید در کمبریج به‌عنوان مرکز جهانی برای تحقیقات ادوات الکترونیکی دو بعدی استفاده کند. این محل در نزدیکی دانشگاه کمبریج قرار دارد؛ جایی که این شرکت در سال ۲۰۱۷ از آن انشعاب یافت. با این کار می‌توان ارتباط نزدیکی میان دانشگاه و این شرکت ایجاد کرد. در ضمن پاراگراف همکاری مشترکی با شرکای دانشگاهی جدید در دانشگاه کوئین مری لندن آغاز کرده‌است تا فرآیند تحقیق و توسعه‌ی آن‌ها سرعت یابد.

این شرکت روی عرضه‌ی اولین محصول خود که یک دستگاه الکترونیکی بسیار حساس است، کار می‌کند. به موازات آن، پاراگراف در حال کار روی اولین همکاری‌ راهبردی خود است که از آن برای عرضه‌ی سریع محصول خود به بازار استفاده کند.