انتشار شماره پاییز مجله Nanomedicine وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شماره پاییز Nanomedicine Journal با ۹ مقاله (یک مقاله مروری و ۸ مقاله اصیل) به چاپ رسید. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون پنج جلد مشتمل بر ۲۱ شماره که حاوی ۱۵۲ مقاله اصلی و ۲۰ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

شماره پاییز (Volume 5, Issue 4, Autumn 2018  ) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

در این شماره ۹ مقاله (یک مقاله مروری و ۸ مقاله اصیل) در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققان دانشگاه‌های مختلف و معتبر ایران به چاپ رسیده است.

Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون پنج جلد مشتمل بر ۲۱ شماره که حاوی ۱۵۲ مقاله اصلی و ۲۰ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، اخیرا در پایگاه ESCI  (وابسه به WOS) نیز نمایه ‌شود. این مجله در پایگاه‌هایی نظیر Web of Science – ESCI، Chemical Abstracts Service،Islamic World Science Citation Database، EBSCO ،Medical-Journals-Links ،DOAJ ،Magiran  وIrMedex نمایه شده است.

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء محترم هیات علمی، محققان و دانشجویان گرامی در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. لازم به یادآوری است که سعی شده تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

ستاد توسعه نانوفناوری مبلغ ۱۰ میلیون ریال تشویقی به مقالات چاپ شده در این مجله در صورت تایید در کمیته علمی ستاد، پرداخت می نماید.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه مجله مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.