چه موضوعاتی در ششمین مجمع اقتصاد فناوری ‌نانو ارائه خواهد شد؟

مجمع اقتصاد نانو قرار است میزبان سخنرانانی از حوزه‌های مختلف باشد تا در حوزه‌های مرتبط با کسب و کار نانو، اقتصاد نانو، چالش‌های تحریم‌، بازاریابی، تعامل با شرکت‌ها و گروه‌ها و موضوعات متنوع دیگر مطالب مفیدی برای مخاطبان عرضه شود.

ششمین مجمع اقتصاد فناوری ‌نانو که قرار است ۲۹ و ۳۰ آبان ۹۷ در پژوهشگاه نیرو برگزار شود، میزبان سخنرانانی در حوزه‌های مختلف است. در روز نخست، سیاوش ملکی‌فر مدیرعامل اندیشکده صنعت و فناوری (آصف) و بنیان‌گذار پلتفرم نوآوری ichallenge درباره ضرورت همکاری و چگونگی تعامل شرکت‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان سخنرانی خواهد داشت. سپس رضا سیف‌اللهی، مشاور و مدرس در حوزه‌های مدیریت و بازاریابی و مدیر سابق مرکز آموزش بازرگانی ایران پیرامون قیمت‌گذاری محصولات فناورانه مطالبی را ارائه خواهد کرد. محمود زنده‌دل، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کیمیا سولار اسپادانا، عضو هیئت مدیره شرکت IRITALY Trading ایتالیا، مؤسس و مدیر اتحادیه بین‌المللی سلول‌های خورشیدی پروسکایت نیز به تشریح روندهای بزرگ کاربرد فناوری‌نانو به ویژه سلول‌های خورشیدی می‌پردازد. دکتر سعیدسرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری‌نانو به سؤالاتی در مورد سیاست‌ها و عملکرد ستاد نانو پاسخ خواهد داد و در پایان بخش نخست، رضا اسدی‌فرد، مدیر کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو، عملکرد اقتصادی فناوری‌نانو در سال ۹۶ را تشریح می‌کند.

در بخش دوم فروم، مجتبی اسدی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه پژوهشی صنعتی آریانا، به بررسی نقش مشاور و چگونگی انتخاب آن در حوزه کسب و کار می‌پردازد و سپس رضا غیابی، مدیرعامل شرکت فرصت آفرین، مباحثی درباره چگونگی گذر از تحریم و تبدیل آن به فرصت در بخش کسب و کار صحبت خواهد کرد.

پنل نوآوری یکی ازبخش‌های فروم است که در آن یاسر خوشنویس، پژوهشگر مطالعات فناوری و مشاور توسعه کسب‌وکار، میزبان مهدی رحمانی، مدیرعامل شرکت رنگین نانو ساختار است، شرکتی که از نقطه نظر رشد و اتخاذ راهبردهای هوشمندانه بسیار موفق بوده و قرار است در این پنل انتقال تجربه اتفاق بی‌افتد.

احسان خاندوزی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، قرار است درباره تحریم‌ها و تاثیرآن بر کسب و کار صحبت کند.

در بخش چهارم، سید کامران باقری، مشاور و مدرس نوآوری و مالکیت فکری، محمود کریمی، مشاور، مدرس و مروج نوآوری، محمود استقلال، مدرس دانشگاه و مشاور اتاق بازرگانی ایران در صادرات، احمد مهدوی ، مدیرعامل شرکت پوشش‌های نانو ساختار، سید حمزه حسنی، پژوهشگر پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، رضا باقری، رئیس هیئت مدیره شرکت پارسا پلیمر شریف سخنرانی خواهند داشت.

در بخش پایانی فروم، محسن حاتمی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اپلیکیشن استادکار، دانش‌آموخته MBA از دانشگاه استنفورد درباره شکست‌ در کسب و کار و مقابله با آن صحبت خواهد کرد. سپس جواد خلج، مدیر مرکز صنعتی‌سازی نانو فناوری کاربردی، مریم هاشمی، عضو هیئت علمی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، اکبر خدامی، رییس هیئت مدیره انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران و ایزدیار ابراهیمی، محقق و دانش‌آموخته مهندسی نساجی درباره حوزه‌های تخصصی خود سخنرانی خواهند داشت.

برای شرکت در ششمین مجمع اقتصاد فناوری ‌نانو به این آدرس مراجعه کنید.