بازارسازی برای فروش محصولات گرافنی

شرکت فرست‌گرافن در حال بازارسازی برای فروش محصولات گرافنی خود است. در حال حاضر این شرکت با انعقاد قراردادهایی، محصولات خود را به چند شرکت فروخته است.

شرکت فرست‌گرافن (First Graphene) با انعقاد قراردادهای جدید، گام مؤثری در مسیر تجاری‌سازی محصول خود موسوم به PureGRAPH™  برداشته است.

شرکت‌های متعددی در بخش تولید گرافن و تجاری‌سازی آن فعالیت دارند، اما تنها تعداد معدودی از این شرکت‌ها، همانند فرست‌گرافن، به کیفیت گرافن به عنوان نیاز ضروری برای استفاده‌ی صنعتی از آن، اهمیت می‌دهند.

در حال حاضر گرافن‌های شرکت فرست‌گرافن با ابعاد مختلف ۵، ۱۰ و ۲۰ میکرون عرضه می‌شوند که براساس اظهارات این شرکت‌، این محصولات به شدت مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند. فرست‌گرافن یک گام جلوتر از فروش نمونه‌ی اولیه رفته و موفق به انعقاد قراردادهای فروش مختلف شده‌است. از آنجایی که فرست‌گرافن تعاملات مختلفی را با شرکت‌ها آغاز کرده، انتظار می‌رود که فروش‌های دیگری نیز به‌زودی صورت گیرد.

چندی پیش شرکت فلکس‌گراف از استرالیا که روی بهبود کارایی سیالات انتقال حرارت کار می‌کند، از این نوع گرافن استفاده کرده‌است. فلکس‌گراف از اولین مشتریان شرکت فرست‌گرافن بوده و قصد دارد از این گرافن‌ها برای بهبود بازار خود استفاده کند. چمیپلاس، از دیگر مشتریان فرست‌گرافن است که در بخش تولید مواد شیمیایی، مواد خام و فناوری‌های پیشرفته در استرالیا فعالیت می‌کند. این شرکت از گرافن شرکت فرست‌گرافن برای بهبود تجهیزات ورزشی استفاده کرده‌است.

کرایگ مکگوکین از مدیران شرکت فرست‌گرافن می‌گوید: « در طول یک سال گذشته، اولویت اصلی ما روی افزایش ظرفیت تولید و اطمینان از کیفیت محصول تولید شده بود. اما اکنون به دنبال ارائه‌ی کتابچه‌ای برای معرفی محصولات هستیم. هر چند که گرافن ماده‌ای جدید در صنعت است، اما ما توانسته‌ایم پیشرفت‌های قابل توجهی در وارد کردن این ماده به محصولات صنعتی داشته باشیم. ما به دنبال بازارسازی هستیم و بسیاری از شرکت‌ها با مشاهده‌ی عملکرد محصولات ما شگفت‌زده می‌شوند. در حال حاضر شاهد تقاضای رو به افزایش از سوی تولیدکنندگانی هستیم که در جستجوی ارائه‌ی نسل جدیدی از مواد هستند. فرست گرافن به دنبال کمک به این شرکت‌ها است.»