سی‌امین رویداد کارنو در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود

سی امین رویداد کارنو با رویکرد توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ویژه متخصصان فناوری نانو، ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. نیمه آذر آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد است.

شرکت‌کنندگان در این رویداد با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات ‏کاربردی، به منظور تجاری‌سازی هرچه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و ‏رسیدن به فوائد کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.‏

در این رویداد سه روزه مفاهیم شروع یک کسب و کار، از پرورش ایده تا چگونگی نوشتن بوم کسب و کار، تجاری‌سازی و بازاریابی محصول، تیم‌سازی، آشنایی با مالکیت فکری و چگونگی جستجو و ثبت پتنت، آموزش داده می‌شود. پس از پایان این رویداد، دو گواهی‌نامه از ستاد نانو و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور (بین‌المللی)، به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.


ثبت‌نام در این رویداد تا ۱۵ آذر ادامه دارد و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام به‌صورت خودکار مسدود خواهد شد. از این‌رو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد به پایگاه اینترنتی http://karnostartup.ir/  ‏مراجعه نمایید.

شایان ذکر است که بیست‌و‌نهمین دوره رویداد کارنو، اردیبهشت ۹۷ در دانشگاه بناب برگزار شد. در سال ۹۶ شش رویداد کارنو در شش استان تهران، البرز، کاشان، اصفهان، شیراز و کرمان برگزار شده است.