سی و یکمین رویداد کارنو دی‌ماه در کاشان برگزار می‌شود

سی و یکمین رویداد کارنو با رویکرد توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ویژه‌ی متخصصان فناوری نانو، ۵ الی ۷ دی‌ماه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

در این رویداد سه‌روزه با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده، مفاهیم شروع یک کسب و کار، از پرورش ایده تا چگونگی نوشتن بوم کسب‌وکار، تجاری‌سازی و بازاریابی محصول، تیم‌سازی، آشنایی با مالکیت فکری و چگونگی جستجو و ثبت پتنت آموزش داده می‌شود. پس از پایان این رویداد، دو گواهی‌نامه از ستاد نانو و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور (بین‌المللی)، به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

ثبت‌نام در این رویداد تا اول دی‌ماه ادامه دارد و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام به‌صورت خودکار مسدود خواهد شد. از این‌رو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد به پایگاه اینترنتی  http://karnostartup.ir/ مراجعه نمایید.

شایان ذکر است که سی‌امین رویداد کارنو آذرماه امسال در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد. حامیان مالی این رویداد، شر‌کت‌های کیمیا سهند شیمی (مهرتاش)، پوشاک مهیار و پیشران نساجی آینده (هاینو) هستند.

لازم به ذکر است رویدادهایی در دانشگاه‌های امیرکبیر تهران، شهید باهنر کرمان و مرکز تربیت مربی کرج تا پایان سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.