فروش چاپگر و نانوجوهر برای تولید قطعات الکترونیکی

شرکت نانودیمنشن موفق به نصب و راه‌اندازی چاپگر سه‌بعدی خود در یکی از پارک‌های فناوری کره‌جنوبی شده‌است. این شرکت، چاپگر و نانوجوهر را در اختیار مراکز مختلف قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها، قطعات الکترونیک چاپی تولید کنند.

شرکت نانودیمنشن (Nano Dimension) اعلام کرد که سامانه‌ی چاپگر سه‌بعدی خود موسوم به DragonFly Pro را در تکنوپارک چونگ‌بوک کره‌جنوبی نصب و راه‌اندازی کرده‌است.

تکنوپارک چونگ‌بوک یکی از مؤسسه‌های تحقیقاتی غیرانتفاعی در کره‌جنوبی است که بازیگران صنعتی مختلفی را گرد هم آورده و به آن‌ها کمک می‌کند تا اقدام به توسعه‌ی فناوری‌های جدید کنند. این مؤسسه میزبان گروه‌هایی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی در بخش محصولات مصرفی، IT، حمل و نقل، انرژی و سلامت است.

تکنوپارک چونگ‌بوک با خرید این دستگاه چاپگر قصد دارد تا از آن برای توسعه‌ی محصولات الکترونیکی و ساخت نمونه‌ی اولیه از قطعات الکترونیکی استفاده کند.

برایان سیئو از مدیران شرکت HDC می‌گوید: « بازار کره‌جنوبی یکی از بازارهای با رشد بسیار سریع در بخش الکترونیک است. ما معتقدیم که این دستگاه به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در حوزه‌ی الکترونیک چاپی قدم‌های مؤثری برداریم و در میان شرکت‌ها و تولیدکنندگان کره‌ای موفق باشیم».

گیلاد رشف از مدیران نانودیمنشن می‌گوید: « بازار کره‌جنوبی، بازار بسیار مهمی برای نانودیمنشن است. یک مشتری مثل تکنوپارک چونگ‌بوک که بسیار پیشرو و خلاق است، برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل است که با شرکتی مانند HDC در این پروژه همکاری می‌کنیم. با ترکیب مهارت فنی و توانایی فروش بالا و همچنین بازاریابی قدرتمند می‌توانیم در بازار کره‌جنوبی نفوذ کنیم که در این مسیر از همکاری شرکت HDC نیز استفاده می‌کنیم».

نانودیمنشن یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی چاپگر و افزودنی مورد استفاده در چاپ است. این شرکت، از فناوری ‌نانو برای تولید جوهر استفاده می‌کند. نانودیمنشن در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده و به ‌دنبال استفاده از نانومواد در بخش چاپ است. این شرکت پتنت‌های متعددی در بخش تولید بوردهای مدارچاپی به ثبت رسانده‌است.