معرفی محصولات و یافتن شریک صنعتی در نمایشگاه IDTechEX

شرکت نانوگرافن‌سی‌ای با حضور در نمایشگاه IDTechEX ضمن معرفی محصولات و توانمندی خود، موفق به جلب شریک تجاری برای توسعه‌ی فناوری‌های مرتبط با گرافن شد.

شرکت نانوگرافن‌سی‌ای (Nano GrapheneCA) روی طراحی و ساخت نسل جدیدی از مواد دوبعدی کار می‌کند. این شرکت اخیراً در نمایشگاه IDTechEX حضور یافته است تا محصولات خود را به علاقه‌مندان عرضه کند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد، با استفاده از روش پتنت‌شده‌ای اقدام به تولید گرافن می‌کند. این روش بسیار پاک و سبز بوده و محصولی با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

دیوید روبلز- مدیر بخش توسعه کسب‌وکار این شرکت- می‌گوید: « نمایشگاه IDTechEX فرصت مناسبی برای معرفی محصولات است. تولیدکنندگان می‌توانند از این گرافن برای تأمین نیاز صنعتی خود استفاده کنند. زمانی که ما درباره‌ی گرافن صحبت می‌کنیم، یک فناوری بالا به ذهن خطور می‌کند. ما در این نمایشگاه حاضر شدیم تا به شرکت‌ها نشان دهیم که می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا جوهر، حسگر و محصولات مختلفی با استفاده از خواص گرافن تولید کنند؛ محصولاتی که ارزان‌تر و هوشمندتر بوده و عملکرد بهتری نسبت به محصولات رایج دارند.»

ویژگی‌های منحصر به فرد گرافن موجب شده تا این ماده به‌عنوان یکی از افزودنی‌های مهم قرن بیستم شناخته شود که می‌تواند خواص مکانیکی محصولات را بهبود دهد.

این شرکت در نمایشگاه سال جاری موفق به یافتن شریک تجاری شده و در آینده‌ی نزدیک جزئیات همکاری مشترک آن‌ها منتشر خواهد شد.

برویس گلداشتاین- از محققان شرکت نانوگرافن‌سی‌ای- می‌گوید: « ما مشخص کرده‌ایم که در همکاری مشترک به‌دنبال چه‌چیزی هستیم و برای این که موقعیت‌مان به‌عنوان پیشرو در بازار حفظ شود، چه کاری باید بکنیم. همچنین برنامه‌ی مشخصی درباره‌ی توزیع محصولات در بازار جهانی و منطقه‌ای، سرعت توزیع محصولات و کیفیت آن داریم.»

این شرکت در حوزه‌ی تولید گرافن و مواد مرتبط با آن فعالیت دارد و به دنبال حل چالش‌های مربوط به استفاده از گرافن در محصولات و کاربردهای مختلف است. گرافن‌سی‌ای کارخانه‌ای به‌منظور تولید گرافن در نیویورک تأسیس کرده‌است که در حجم انبوه، گرافن تولید می‌کند. این شرکت گرافن‌های دست‌نخورده ۱ تا۳ لایه‌ای با خلوص بالا تولید می‌کند.