برگزاری دوره آموزشی‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط زیست»

ستاد توسعه فناوری‌نانو پنجشنبه ۱۶ اسفندماه میزبان دوره آموزشی صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط زیست» است. علاقه‌مندان تا روز شنبه ۱۱ اسفندماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

دوره آموزشی‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط زیست» با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانو ایران و جهان در حوزه آب، پساب و محیط زیست به جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور، با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو پنجشنبه ۱۶ اسفندماه با ارائه محققان و فناوران فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

از جمله اهداف این دوره عبارت است از:

-معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه آب، پساب و محیط زیست

-معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو

-ایجاد بستر شناسایی و رشد فناوران، کارگزاران و مدرسین صنعتی فناوری نانو

-تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات صنایع در حوزه آب، پساب و محیط زیست

-ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور

در این دوره سرفصل های زیر ارائه خواهد شد:

شایان ذکر است، این دوره به مدت ۸ ساعت روز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۷ در سالن کنفرانس ستاد توسعه فناوری برگزار خواهد شد.

افراد حاضر در این دوره همچنین فرصت بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های فناوری نانو ایران در محل ستاد نانو را نیز خواهند داشت و این بازدید در بخش انتهایی دوره (از ساعت ۱۷ الی ۱۸) در ستاد نانو صورت خواهد گرفت.

علاقه‌مندان تا روز شنبه ۱۱ اسفندماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طریق صفحه ثبت‌نام دوره در سایت ایوند اقدام کنند.

با توجه به اینکه این دوره هم‌زمان به صورت مجازی نیز برگزار خواهد شد علاقه‌مندانی که امکان شرکت در دوره به صورت حضوری را ندارند می‌توانند به صورت مجازی در دوره شرکت کنند.

شرکت در این دوره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و شرکت در این دوره به اعضای هیئت علمی، مدرسان فناوری نانو، نهادهای ترویجی فناوری نانو، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مخاطبان صنعتی علاقه‌مند و مرتبط به حوزه آب، پساب و محیط زیست توصیه می‌شود.

شایان ذکر است ثبت‌نام حضوری مدرسان و نهادهای ترویجی فناوری نانو شامل ۲۰% تخفیف است.

در پایان دوره به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور از سوی ستاد نانو اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ips@nano.ir مکاتبه و یا با شماره های ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ و ۰۲۱۶۶۱۵۸۷۴۴ تماس حاصل نمایند.