۳۱ فروردین‌ماه ۹۸، آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین مسابقه ملی فناوری نانو

۳۱ فروردین‌ماه ۹۸، آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین مسابقه ملی فناوری نانو

مسابقه ملی فناوری نانو بزرگترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است که هر ساله توسط بنیاد آموزش فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان برگزار می‌شود. برگزیدگان کشوری و برگزیدگان مقطع کارشناسی مسابقه از جوایز ارزنده‌ای برخوردار می‌شوند.

مسابقه ملی فناوری نانو رقابتی علمی میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند است که هرساله توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. هدف از برگزاری مسابقه، افزایش آشنایی محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی است.

این مسابقه در دو مرحله برگزار خواهد شد که اولین مرحله مسابقه به صورت آنلاین از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در سایت آموزش فناوری نانو برگزار می شود و متقاضیانی که بتوانند حداقل نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند واجد شرایط شرکت در مرحله دوم مسابقه ملی می‌شوند. مرحله دوم به صورت حضوری در شعب برگزاری آزمون در سراسر کشور در تاریخ ۲۸ تیرماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

مسابقه ملی فناوری نانو از جمله رویدادهای موردتایید بنیاد ملی نخبگان است و برگزیدگان آن از امتیازهای بنیاد بهره‌مند می‌شوند. این افراد می‌توانند امتیاز خود را در آیین‌نامه‌های متنوع بنیاد ملی نخبگان از قبیل آیین‌نامه نظام‌وظیفه، تسهیلات وام مسکن، جایزه تحصیلی و … استفاده کنند و از مزایای هر آیین‌نامه برخوردار شوند. در کنار این امتیاز، بنیاد ملی نخبگان جایزه نقدی را به برگزیدگان مسابقه ملی اختصاص می‌دهد. جزئیات مربوطه به جایزه نقدی و امتیاز نخبگی در صفحه رویدادهای موردتایید بنیاد ملی نخبگان قابل‌مشاهده است.

علاقه‌مندان می توانند از طریق سایت آموزش فناوری نانو نسبت به ثبت‌نام مرحله اول اقدام نمایند. مهلت ثبت‌نام این مرحله تا ۳۱ فروردین‌ماه می‌باشد. همچنین نهادهای ترویجی فناوری نانو در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام حضوری افراد در مسابقه اقدام می‌نمایند.

شایان ذکر است که تمامی منابع مطالعاتی مسابقه ملی در سایت آموزش فناوری نانو در دسترس مخاطبان است.