راه‌اندازی خط تولید جدید محصولات گرافنی

شرکت نانو گرافن با راه‌اندازی خط تولید جدیدی، دامنه کسب و کار خود را در حوزه محصولات گرافنی توسعه داده است. عرضه محصولات این خط تولید از ماه مارس ۲۰۱۹ آغاز شده‌است.

شرکت نانو گرافن (Nano Graphene) در راستای پاسخ به نیاز صنعت، خط تولید جدید خود را راه‌اندازی کرد. این خط تولید قرار است محصولات مربوط به گرافن را تولید کند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط سرگری وسکرسنسکی، از مدیران بخش تحقیق و توسعه شرکت نانو گرافن، این خط تولید خمیر آبی گرافنی بسیار غلیظ را تولید خواهد کرد. این شرکت صاحب فناوری است که با استفاده از آن می‌توان پایداری و کارایی محصول را افزایش داد که این موضوع به‌عنوان یکی از مزایای بسیار مهم شرکت نانو گرافن قلمداد می‌شود. امکان تولید محصول خشک و تعلیقه توسط شرکت نانو گرافن وجود دارد.

شرکت نانوگرافن از این خمیر در سیمان، پوشش‌های سازه‌های آبی و محصولات دیگر استفاده می‌کند. این شرکت موضوع ایمنی و کیفیت را در محصولات گرافنی حل و همچنین چالش‌های مربوط به حمل و نقل را نیز رفع کرده است. نانو گرافن به مشتریان خود اجازه می‌دهد که با استفاده از محصولات این شرکت رقابت‌پذیری خود را در بازار بهبود داده و بتوانند به نیازهای صنایع در حجم بالا پاسخ دهند.

بوریس گلداشتاین، مدیرعامل و بنیان‌گذار نانو گرافن می‌گوید: « با راه‌اندازی این خط تولید، گام بلندی در مسیر توسعه کسب و کار بر می‌داریم و می‌توانیم روی صنایع مختلفی تاثیرگذار باشیم. ما کار و تلاش زیادی انجام داده‌ایم تا بتوانیم محصولات هوشمند مختلفی ارائه کنیم. از فناوری نانو گرافن در محصولاتی در حوزه‌های فیلامنت قابل چاپ سه بعدی، فیلم‌های آبی هوشمند، محصولات صنعت دندان‌پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات صنعت داروسازی استفاده می‌شود. در این محصولات از گرافن دست‌نخورده ما استفاده شده‌است.»

محصولات این خط تولید جدید قرار است از اواسط ماه مارس ۲۰۱۹ به مشتریان عرضه شود. شرکت نانو گرافن، شرکتی خصوصی بوده که محصولات مبتنی بر گرافن به بازار عرضه می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک واقع شده که به‌صورت ویژه روی چالش‌های مربوط به گرافن تمرکز دارد. روش‌های تولید مورد استفاده این شرکت کاملا زیست‌سازگار بوده و قابلیت تولید انبوه دارد.